De afgelopen tijd heb ik last van m'n linkeroog. Of nou ja, in eerste instantie was het nieteens last, maar meer dat het oogwit in dat oog een beetje grauwig was. Ik ben naar de dokter geweest en deze constateerde een ontsteking. Ik kreeg druppeltjes die ik 4 keer per dag moest aanbrengen. Iedere ochtend zat er wel wat troep naast m'n oog, maar eigenlijk bleef de grauwe kleur. Na twee weken ben ik terug gegaan naar de dokter en nu heb ik druppels met antibiotica. Ik doe deze drie keer per dag in het oog, maar nog steeds verbetert het niet.
Gelukkig heb ik (volgens mij) geen verminderd zicht, maar af en toe voel ik wel steken in het oog en een paar keer per dag komt er opeens heel veel vocht uit. Maar ik zie nog steeds geen verbetering en wil niet dat die grauwe kleur zo blijft
De steken lijken ook bij vlagen erger te worden.Zijn er mensen die dit herkennen of hier ervaring mee hebben? Ik begin me nu toch een beetje zorgen te maken. Ik heb mijn ogen ook echt nodig voor m'n werk (veel voor een computerbeeldscherm). Een makeup allergie zou het niet zijn omdat mijn andere oog gewoon prima in orde is.