Hierbij wat foto's, let vooral niet op de rest, want ik ben net gedoucht en zie er niet uit, want zoals ik al zei hoef ik vandaag( gelukkig ! ) niet weg :

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) , maar goed als het helpt dan doe ik het graag. HorseLove28 schreef:Geen make-up gebruiken in ieder geval, droogt de huid steeds sneller van. Wat je moet gebruiken is gewoon normale vaseline.
In ieder geval hielp de eczeemzalf de vorige keren wel, en ik heb het gevoel alsof het nu wat minder rood is, maar mijn huid voelt nog wel droog. Zo meteen even van Zwitsal erop doen dus, en geen vaseline meer erop.
[***] schreef:Vandaag ga ik er inderdaad niets op smeren, er is nu niemand die het ziet, maar morgen avond moet ik werken, dus ik hoop echt dat het dan niet zo rood als vanmorgen is.In ieder geval hielp de eczeemzalf de vorige keren wel, en ik heb het gevoel alsof het nu wat minder rood is, maar mijn huid voelt nog wel droog. Zo meteen even van Zwitsal erop doen dus, en geen vaseline meer erop.
Naar de HA heb ik niet zo veel zin in, ik denk namelijk niet dat ze zitten te wachten op iedereen die bij elk rood vlekje naar de huisarts gaat, want ik denk dat het niet echt erger gaat worden als ik er er zo Zwitsal op doe.