Pijnlijke pols

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

PrinceAmos

Pijnlijke pols

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 19:58

Hallo :wave: !
Ik heb sinds 3 maanden verschrikkelijke last van mijn rechter pols op dat bovenste uitstekende botje. Waardoor de pijn komt heb ik geen idee , maar bij draaien/buigen etc doet het enorm veel pijn. Ik loop al bij de fysio ( doorgestuurd door HA ) , maar veel vertrouwen dat het helpt heb ik niet. Het is niet verbeterd na 1,5 maand fysio.. Ze zeggen dat het iets met mijn pees is maar ze weten het niet zeker. Heeft iemand hier ook ervaringen mee ? Of gehad..

:)F :)F :)F

20Femke02

Re: Pijnlijke pols

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:00

Ik heb ook een pijnlijke pols alleen bij mijn linkerkant
Ik heb er niks aangedaan vanzelf over laten gaan
Alleen was het niet Zo erg als bij jouw

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 20:48

Ik heb ook pijn in mijn pols gehad, bij mij was het een pees(schede)ontsteking. Ben er uiteindelijk aan geopereerd en nu is het zo goed als over. Als de fysio er verder niks mee kan en de HA ook niet, vraag dan een doorverwijzing naar een handtherapeut of handencentrum. Misschien kunnen die er wel iets mee. Succes!

MioEnTia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 21:09

Mijn pols was overbelast, en dat deed alleen bij het buigen en draaien pijn. Is dat het niet?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 19:15

Mijne is waarschijnlijk ook overbelast maar ze twijfelen.. Het is sowieso iets met een pees heel vervelend eigenlijk. Naar een handcentrum is wel heel handig ja! Bedankt!