Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anders kan je elke maand wel in de stress zitten.
. Soms duurt het nou eenmaal even voordat je ongesteld word. Ben je het as maandag nog steeds niet zou ik voor alle zekerheid toch een testje doen. 
Beloven schreef:De pil is pas echt officieel veilig na 6 maanden slikken geloof ik als je er net mee begint. Hoewel die natuurlijk gewoon goed al kan werken na je eerste week bij wijze van.
Ook leeft sperma nog 3 dagen na de seks door. Nu heb je het wel met condoom gedaan dus kleine kans hoor. Soms duurt het nou eenmaal even voordat je ongesteld word. Ben je het as maandag nog steeds niet zou ik voor alle zekerheid toch een testje doen.
? Beloven schreef:De pil is pas echt officieel veilig na 6 maanden slikken geloof ik als je er net mee begint. Hoewel die natuurlijk gewoon goed al kan werken na je eerste week bij wijze van.
Ook leeft sperma nog 3 dagen na de seks door. Nu heb je het wel met condoom gedaan dus kleine kans hoor. Soms duurt het nou eenmaal even voordat je ongesteld word. Ben je het as maandag nog steeds niet zou ik voor alle zekerheid toch een testje doen.
. Pil werkt gewoon gelijk hoor. Anders de bijsluiter er even bij pakken ts, daar staat dat soort info wel in. 
Beloven schreef:De pil is pas echt officieel veilig na 6 maanden slikken geloof ik als je er net mee begint. Hoewel die natuurlijk gewoon goed al kan werken na je eerste week bij wijze van.
Beloven schreef:Oke dan liegt mijn huisarts dus?
Zou wat zijn als je 6 maanden moet wachten.
Aangezien jullie ook een condoom hebben gebruikt zou ik me absoluut geen zorgen maken.
Beloven schreef:Oke dan bedoelde ik dat, dan nog zei mijn huisarts er ook bij dat je lichaam de pil ook niet kan accepteren tot na 6 maanden en dus niet volledig veilig is?
Ik heb indd ook geen standaard pil verder maargoed, het spijt me zeer dan voor het meningsverschil?