Ik ben momenteel nogal hopeloos en erger me suf aan de snelheid waarmee ik geholpen word door mijn huisarts, maar oké. Een tijd geleden heb ik hier een topic geopend vanwege aanhoudende buikpijn. Hier heb ik echo voor gehad waarop bleek dat mijn nieren vergroot waren. Dit kon verder geen kwaad werd mij gezegd. Enfin, geaccepteerd en verder gegaan. Buikpijn bleef en twee weken geleden had ik na een bezoek aan de wc ontzettende pijn aan mijn blaas en ik had het gevoel dat ik flauw ging vallen. Direct de huisarts gebeld en vorige week maandag kon ik terecht. Verwijzing naar de internist en urine onderzoek gehaddie 24 uur op kweek werd gezet. Conclusie was een lichte blaasontsteking, maar ik had nergens meer last van qua druk op mijn blaas dus nouja.. Die dinsdag middag werd ik opnieuw vrij ziek en kreeg ik pijn in mijn rug. Opnieuw urine test, niks te vinden. Vrijdag naar de internist geweest en die heeft een nierfunctie onderzoek laten doen en n. Intussen werd het steeds erger en heb ik alleen nog maar plat op bed gelegen omdat ik me als ik loop totaal niet goed voel (pijn onderrug/midden) en heb tevens lichte verhoging constant. Daarnaast is mijn uitslag die ik af en toe heb nu heel extreem. Na de colonscopie gisteren weer naar de huisarts en die schrok van mijn huid maar wist niet wat ze ermee moest, dus niks van gekregen. Tevens weer een urine onderzoek en daar is niks op te zien hoor ik net dus die word weer 24 uur op kweek gezet. Nu, ik word langzaam een beetje gestoord. De pijn in mijn rug neemt niet af en neemt allen maar toe, en ik moet mezelf dwingen om te eten. Daarnaast ook geen dorst en bij te veel activiteit (moest vanmorgen bijv. De fiets op om urine in te leveren) begint alles weer te draaien.
Ik ben een beetje ten einde raad over wat dit kan zijn en wat ik hier mee moet. Suggesties zijn dus ook meer dan welkom