Zonnebescherming!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shanelle

Zonnebescherming!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-14 14:42

:wave:

Welke zonnebescherming gebruiken jullie voor welke zones en met welke factor?
En welke aftersun?

Of is er een bepaald product/merk waar je he-le-maal nièt tevreden over was? En zo ja, waarom?

Ik heb een vrij moeilijk huidje en er zijn weer zoveel nieuwe producten op de markt, dat het me fijn leek om onze ervaringen te delen!

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 15:26

Ik ben helemaal fan van Vision. Ik heb een heel gevoelige huid en deze geeft nooit problemen. Ik zit nu op Curacao en gebruik de factor 30. Hij is volgens mij ook in 20 en 50 verkrijgbaar. Aftersun gebruik ik niet omdat ik niet in de zon ga liggen. Maar pure Aloe Vera gel is de beste mogelijke aftersun.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 15:31

Ik gebruik alleen no-ad :)

Is zeer water en zweet bestendig. Ik zweet snel, dus bij nivea, garnier en andere producten loopt het dan in mijn oog (au!) maar daar heb ik bij no-ad geen last van. Zit ook niet echt een geur aan dus dat vind ik zelf erg fijn.

Aftersun heb ik ook van no-ad, maar wil daarmee nog wel wisselen; wat maar in de aanbieding is :D

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 15:48

Ik heb zelf gisteren een tan preparer van Lancaster gekocht en ook de aftersun, ben eens benieuwd!

Voor mijn zonneallergie (decolleté) heb ik nu een product SPF 50 van Sothys, die test ik dus dit jaar voor het eerst. Overige zonnebescherming is een SPF 30 (gezicht, schouders) of SPF 20 (lichaam) van Rituals.

Vroeger gebruikte ik altijd Nivea, maar die vond ik te plakkerig en kreeg er ook nog uitslag van, zelfs met SPF 50. Al was dat wel uitzonderlijk, maar toch.