Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Kan je niet kijken naar een andere psycholoog in de omgeving? Jij voelt je nu al niet prettig bij haar... Dan zal het (helaas) geen nut hebben.
ik heb 1 vriendin en die is erg druk, plus ik deel eigenlijk niet zoveel "dieps" met haar. Ze weet dat het wat slechter gaat, maar alleen met mijn vriend en mijn ouders praat ik over hoe ik me echt voel - en hier nu, dat is lekker anoniem -.
Poeswoes schreef:Ik vind het ook enorm moeilijk hoe weinig ik hem nog kan geven. Zondag was ik heel slecht en zat ik een beetje depri te zitten op een stoel, en toen pakte hij de gitaar en speelde hij mijn lievelingstinkelmuziekje, net zolang tot ik weer een beetje kon ontspannen. En het lukt me niet meer om hem te laten zien hoe lief ik dat vindt, en hoezeer ik hem waardeer.

Maar misschien moet ik maar zoiets gaan doen inderdaad. Ik zou het liefst iets voor hem willen kopen wat hij echt graag wil, zoals een nieuwe playstation nu zijn oude kapot is gegaan, maar ik heb daar niet de financiële middelen voor helaas. Normaliter uit ik juist heel veel hoe lief ik hem vind en hoeveel ik om hem geef, maar nu voelt het anders. Het is niet meer sprankelend en giechelig. 
) Poeswoes schreef:@Cavalia, dat is nog best lastig voor mijik heb 1 vriendin en die is erg druk, plus ik deel eigenlijk niet zoveel "dieps" met haar. Ze weet dat het wat slechter gaat, maar alleen met mijn vriend en mijn ouders praat ik over hoe ik me echt voel - en hier nu, dat is lekker anoniem -.
Mijn vriend offert zich naar mijn mening flink op, ookal voelt hij het zelf niet. Hij neemt veel van me over en stelt zich echt op als de leidende en beschermende persoon, wat enorm fijn is. Hij zet me ook aan tot weer iets doen, zoals eten, slapen of even gaan wandelen.
Ik vind het ook enorm moeilijk hoe weinig ik hem nog kan geven. Zondag was ik heel slecht en zat ik een beetje depri te zitten op een stoel, en toen pakte hij de gitaar en speelde hij mijn lievelingstinkelmuziekje, net zolang tot ik weer een beetje kon ontspannen. En het lukt me niet meer om hem te laten zien hoe lief ik dat vindt, en hoezeer ik hem waardeer.