Ik denk niet dat je er iets aan kunt doen maar misschien heeft een van jullie wel dé tip voor mij

Ik zit namelijk met het probleem dat ik zo ongelooflijk veel droom in mijn slaap dat ik eigenlijk niet het idee dat heb dat ik uitgerust ben. De volgende morgen heb ik ook eerst een kwartier tot een halfuur nodig om alle dromen weer rustig op een rijtje kan zetten voordat het weer een beetje 'rustig' in mijn hoofd is.
Mijn dromen gaan over vanálles echt alles...
Ik ga op vakantie in mijn droom, train mijn pony's, worden mensen vermoord, en ga zo maar door.
Ook maak ik vaak combinaties van dingen die mij die dag overkomen zijn.
Stel ik ben naar de albert heijn geweest. Ik heb op de tv iets gezien met politie en heb op marktplaats een roze auto gezien. Dan droom ik dus dat ik een ongeluk krijg in een roze auto terwijl ik boodschappen heb gedaan bij de albert heijn en dat de politie dan te hulp kom. Dit is overigens een niet extreem voorbeeld. Ze gaan veel erger.
Meestal droom ik positief maar soms ook nachtmerries maar ik word zooooo moe van al dat gedroom.
Soms heb ik het idee dat ik uitgeruster ben als ik niet ga slapen dan wel. Maar dat kan natuurlijk ook niet

Herkent iemand dit extreem veel dromen en kan iemand mij misschien de gouden tip geven?
Groetjes!