Nou om bij het begin eerste te beginnen
Een dik 6 jaar terug begon het eigenlijk. Ben toen ik van station naar school liep door me rechterknie heen gegaan en heb dat een tijdje aan gekeken en toen toch maar huisarts. Ik kreeg fysio en dit hielp vrijwel direct. Tijdje gedaan en toen gestopt. Verder nergens last van gehad tot het jaar erop. Weer dezelfde klachten dus huisarts en weer fysio alleen dit keer hielp het niet. Dus gestopt en sindsdien eigenlijk afwisselend klachten gehad wat telkens ook weer weg ging.
Tot een dikke anderhalve maand terug. Ik dacht oh gaat wel weer weg
niet dus.. Dus toch maar huisarts en die stuurde me door naar een orthopeed nadat ik aangaf dat ik fysio niet wou. De week erbij ziekenhuis gehad en afspraak gekregen voor foto's en een MRI scan. Deze zijn al gemaakt en 25 april terug voor uitslag. Nou vermoedden hun of dat me meniscus een scheur heeft of dat het toch mijn scheve knieschijf is ( waarschijnlijk vroeger te hard gegroeid met resultaat 2 scheve knieën waarvan de rechter het ergste ). Aan een kant hoop ik dat het de meniscus is dan ben ik er vanaf maar ben nog nooit geopereerd geweest.. Ja als klein kind voor me amandelen haha maar dat herinner ik me niet.
Zijn er bokkers met een soort gelijk iets aan de knieën?