Knie klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Ashii_

Knie klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 14:33

Hallo!!! :wave:

Nou om bij het begin eerste te beginnen :Y)
Een dik 6 jaar terug begon het eigenlijk. Ben toen ik van station naar school liep door me rechterknie heen gegaan en heb dat een tijdje aan gekeken en toen toch maar huisarts. Ik kreeg fysio en dit hielp vrijwel direct. Tijdje gedaan en toen gestopt. Verder nergens last van gehad tot het jaar erop. Weer dezelfde klachten dus huisarts en weer fysio alleen dit keer hielp het niet. Dus gestopt en sindsdien eigenlijk afwisselend klachten gehad wat telkens ook weer weg ging.
Tot een dikke anderhalve maand terug. Ik dacht oh gaat wel weer weg :') niet dus.. Dus toch maar huisarts en die stuurde me door naar een orthopeed nadat ik aangaf dat ik fysio niet wou. De week erbij ziekenhuis gehad en afspraak gekregen voor foto's en een MRI scan. Deze zijn al gemaakt en 25 april terug voor uitslag. Nou vermoedden hun of dat me meniscus een scheur heeft of dat het toch mijn scheve knieschijf is ( waarschijnlijk vroeger te hard gegroeid met resultaat 2 scheve knieën waarvan de rechter het ergste ).
Aan een kant hoop ik dat het de meniscus is dan ben ik er vanaf maar ben nog nooit geopereerd geweest.. Ja als klein kind voor me amandelen haha maar dat herinner ik me niet.
Zijn er bokkers met een soort gelijk iets aan de knieën?

_Ashii_

Re: Knie klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 22:45

Niemand?

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:50

neem eens rust ik heb heel vaak last va me knie

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 22:51

of doe er zelf een massage op je knie bij je holte en voorkant van je knie helemaal maar ook de zijkant

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 23:03

alltimapanda schreef:
of doe er zelf een massage op je knie bij je holte en voorkant van je knie helemaal maar ook de zijkant

Rust heb ik best veel eigenlijk.
Loop ook al dikke maand op me tenen omdat ik de knie niet kan buigen of volledig strekken.
Voorkant van me knie en de binnenkant zijn het gevoeligste en pijnlijkste. Holte is ook vrij gevoelig en beetje dik. Dus echt iets masseren durf ik liever niet en is ook pijnlijk