Ik heb eigenlijk al een hele lange tijd geregeld last van steken in mijn borsten. Alsof er een prikker van mijn ribben naar de tepel wordt geprikt. Klinkt vast heel raar
maar zo voelt het ongeveer. Het komt zowel links als rechts voor, rechts iets vaker. Ik heb een behoorlijk grote cupmaat.Ik vraag me af wat dit kan zijn. Ik weet dat het het handigste is om even naar de huisarts te gaan, maar het is heel vreemd: ik heb er echt maar weinig last van. Soms enkele weken helemaal niet, nu toevallig gisteren en vandaag weer. Dat helpt ook niet bij het langsgaan bij de huisarts, als ik steeds vergeet dat ik het heb
(ik zou dan namelijk naar het open spreekuur gaan 's morgens) De steken beginnen vrij heftig (maar niet zo erg dat ik het niet kan verbergen voor de mensen die bij me in de buurt staan) en met een minuut of 1-2 zijn ze weer weggeëbd. Het is ook iets vaker wanneer ik de maandelijkse ongemakken heb, bedenk ik me nu. Het zijn niet echt bepaalde specifieke dingen waarbij ik last krijg. Gisteren stond ik op stal gewoon met iemand te kletsen tijdens paard poetsen, vandaag kreeg ik last terwijl ik gewoon zat te leren.
Kan iemand zeggen of ik me zorgen moet maken? Of is het iets dat gewoon bij mijn cyclus hoort? Ik slik overigens al anderhalf jaar de pil niet meer, geen hormonale anticonceptie meer voor mij. Heb eigenlijk ook geen idee hoe lang het al bezig is, ik denk wel echt een goed aantal maanden.
Alvast bedankt voor het meedenken!
pfft, wat een gedoe *kijkt boos naar beneden*