Ik ben uitgeput..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Ik ben uitgeput..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 19:46

Hallo!

De laatste tijd ben ik echt heel erg moe en heb erg veel hoofdpijn, soms kan ik me daardoor niet meer concentreren op school of val ik in slaap in de klas
Ik heb er nooit eerder last van gehad dat het zo erg was. Soms is het zo erg dat ik gewoon niet naar mijn pony's toe wil omdat ik er geen energie voor heb.
Thuis slaap ik heel erg veel en, ben ik ook heel moe.
Mijn gewrichten doen ook zeer en met name mijn knieën. Ik heb eens een blessure gehad in mijn knieën en die is nooit 100% weggegaan.
Maar de laatste tijd ontdek ik ook blauwe plekken op mijn lichaam terwijl ik bijna niks doe op een dag..
Het is nu al zo'n 2 weken dat ik echt kapot ben, heb soms migraine aanvallen ineens.

Ik maak me er best wel zorgen om en mijn moeder wil laten bloedprikken, ik ben er best nerveus voor want wie weet wat er uit kan komen..
Hebben jullie hier ervaring mee, het zou fijn zijn als jij je ervaringen zou willen delen.
Alvast bedankt! :)

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:48

ik zou als ik jou was toch even gaan bloedprikken, waar ben je dan bang voor? Dat je iets naars hebt? Dan kan je dat toch beter op tijd weten dan ´te laat´?
Misschien heb je iets te kort in je lichaam en is het met een pilletje of dergelijke zo weer opgelost!
Laatst bijgewerkt door ElsRoosje op 08-04-14 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

meiske1577

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:48

Ik heb dit ook gehad, en mijn schildklier bleek niet goed te werken.
Gewoon even bloed laten prikken hoor, als je weet wat je hebt kan je er ook iets aan doen.

Thats_Me

Re: Ik ben uitgeput..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:53

Je verhaal komt mij bekend voor en in dat geval is bloedprikken zeer zeker geen overbodige luxe. Liever gister nog dan vandaag zegmaar.

Hoeft natuurlijk niets aan de hand te zijn maar je moet zuinig zijn met je lichaam en je klachten zijn toch ernstig genoeg om een bezoek aan de huisarts te doen.

Sterkte ermee!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:54

Waarom ben je nerveus voor iets wat je al mankeert? Je bént al ziek, dat bloedprikken is alleen om te zien wat je precies hebt zodat je ook een adequate behandeling kan krijgen. Wat er ook uit komt, je hebt het nu toch al onder de leden. Gewoon doen hoor, dan ben je er ook 't snelst weer vanaf. :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 20:03

Ik ben bang voor de uitslag, ik weet dat het beter kan woorden maar ben toch wel bang ja dat er iets ernstigs uit zou komen

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 20:04

klinkt alsof je een tekort hebt aan vit b12, hebben veel mensen last van en komt extreme moeheid uit voort. bloedprikken is zo gebeurd en des te sneller ben je weer de oude

WGNJ1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:01

Ooit gedacht aan Pfeiffer? Deze klachten komen mij namelijk erg bekend voor.. Pfeiffer komt je namelijk zomaar "aanwaaien". Het kan zo uit het niets op komen zetten. Heb je ook keelpijn? of voel je je verkouden?

Confession

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:13

Ik lees even mee want ik heb hier al 2 jaar last van. Met bloedprikken komt er telkens niks uit, behalve dat ik een iets verhoogde (of verlaagde? geen idee) schildklierwaarde heb. Ik heb al 4 jaar ontzettende hoofdpijn en erge last van vermoeidheid. Sinds 2 jaar heb ik ook gewrichtspijn (vooral als ik erg moe ben) en plotselinge blauwe plekken, vooral op mijn benen.

Lekker laten bloedprikken jij. Ben benieuwd wat er uitkomt.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:18

Hoe langer je wacht hoe groter de EVENTUELE schade kan worden. Niet wachten dus.
Zeker het over je grens heen gaan is ongeacht wat het is, erg onverstandig.
Sterkte iig.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:39

Ik volg!

Heb sinds de derde last van hoofdpijn (zit nu in de 5e) en het is echt dagelijks (24/7) geworden.
De pijn is soms echt niet te verdragen.. Ik ga maandag voor de zoveelste keer naar de dokter.
Heb ook bloedgeprikt maar daar kwam niks uit, behalve dat ik antistoffen voor pfeiffer in m'n bloed heb.

Daarbij ben ik ook ontzettend moe. Ik had afgelopen week SE-week en het was gewoon echt niet te doen om 's avonds nog te leren.

Hoop dat de dokter er eindelijk is wat meer aan gaat doen.

Ik zou zeker even bloed laten prikken TS, je wordt er alleen maar wijzer van.