zal het zo zijn? (zwangerschap)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Deliana1993

zal het zo zijn? (zwangerschap)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-14 15:57

Hallo bokkers,

Ik zit met een ik denk probleempje.

Ik had drie weken geleden al ongesteld moeten worden. Aangezien ik het nog steeds niet ben maak ik me best wel zorgen. 2 maanden geleden was ik weer begonnen met de pil. Ondanks dat ik de pil slikte verloor ik einde van de eerste week en begin van de tweede week bloed. Ik dacht dat mijn menstruatie nog niet klaar was dus ik legde de pil weer weg tot het bloedde gestopt was. Toen weer begonnen met de pil en het was over. In die 3/4 weken tijd heb ik wel sex gehad en dat was niet veilig. Nu ben ik sinds gister al 3 weken over tijd. Ik heb afgelopen week een test gedaan maar die was negatief.

Nu hoorde ik van een vriendin dat ik nog een keer een test moest doen en dan echt meteen wanneer ik wakker wordt en het beste op de eerste dag van mijn volgende geplande menstruatie (volgende week dus)

Ik weet nu echt niet wat te doen en heb het hier met me moeder over gehad en die zegt dat ik me niet moet druk maken en dat het vanzelf wel komt omdat ik wel vaker over tijd ben, alleen het probleem is dat ik dan maximaal 3 dagen over tijd ben.

Wat is nou wijsheid , iemand tips?

eenitraM

Re: zal het zo zijn? (zwangerschap)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 15:59

Wat wijsheid is? Niet zo liggen rommelen met je pil. Consequent zijn en als een gek een test halen waar je morgenochtend over heen gaat plassen.

Niet zo slim he? :) tenzij het bewust is..

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:00

Om me heen hoor ik meer gekke verhalen van mensen die een week te laat zijn etc. Misschien is het de lente? Ik weet het niet.
Zelf was ik ook een week over tijd afgelopen periode.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 16:01

Uh doe nog een test of ga naar de huisarts? Of is je moeder een helderziende? :=

Adamootje

In de tijd dat je bloed verloor had je eigenlijk niet mogen stoppen met de pil. Je bent dan namelijk niet meer beschermd. De kans dat je zwanger bent is er dus wel. Volg de raad van je vriendin op en doe nog een test. Je kan bij de huisarts ook een zwangerschapstest laten doen. Succes!

Hanmar