Ik heb het zelf niet, maar wel een relatie gehad met iemand die dat heeft.
Hij werd juist niet makkelijk verliefd, maar t was tussen ons wel heel intens. Hij raakte ook heel snel 'overbelast' van van alles waardoor we elkaar soms lang niet zagen, en weinig spraken. Dit is voor mij de reden geweest er uiteindelijk een punt achter te zetten. We waren voor de relatie enorm goede vrienden en ik mis hem nog dagelijks. Hij kan niet omgaan met dat ik een andere relatie heb..
Hoewel hsp hem maakt wie hij is. En dat heel bijzonder is, denk ik ook dat als ie dat niet had gehad, of beter had kunnen omgaan ermee we nog samen waren geweest..
Ik vond het heel lastig om aan de andere kant te staan. Voelde me regelmatig heel machteloos. Wilde dan zo graag bij hem zijn, hem helpen maar hij kon dat dan niet toelaten.
Toen we uit elkaar gingen heeft ie daar idd heel veel moeite mee gehad. Heb hem nog een paar keer gezien en elke keer weer de vlam erin. We hebben 2x een relatie gehad, over een tijd van meerdere jaren (dan zagen we elkaar heel lang niet en dan zochten we weer contact, om tot de conclusie te komen dat er niks veranderd was. Dat we nog heel gek op elkaar waren maar t nog steeds te moeilijk was). Tot op t punt dat ik mn hart nogmaals op t spel heb gezet en heb gevraagd het nog een keer te proberen, omdat t gevoel tussen ons zo heftig was. Maar hij durfde het niet meer aan, begrijp ik ook heel goed en misschien ist beter zo.. t blijft lastig maar ik ben uiteindelijk verder gegaan met iemand anders.. En een relatie hebben waarin je elkaar soms 2 weken niet ziet omdat je partner dat gewoon niet trekt is niet goed voor je zelfvertrouwen, en ik ben al onzeker van mezelf..