Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikeyy schreef:Ik lees ook even mee, ben 29 en met hd geboren. Pas laat achter gekomen, nu wachten tot de slijtage erger wordt en ben ik ook aan de beurt. Paardrijden wil niet meer door vaak ontstoken peesaanhechtingen en pijn-uitstraling in de spieren in rug en bovenbenen.
Letterlijk gezegd tegen mij in de Sint Maartenskliniek: het is wachten tot de slijtage erger wordt, hopelijk ben je dan een stuk ouder.
Zwanger zijn kan helaas ook wel een issue worden i.v.m. verwachte bekkeninstabiliteit.
_mexx_lady_ schreef:Mijn opa heeft een nieuwe gekregen. Hij is ergens begin de 70 jaar en heeft er zeker baat bij gehad.
Hij kon bijna niet meer lopen door de pijn in zijn rug en heupen en is bijna noodgedwongen onder het mes gegaan, maar hij is meer dan gelukkig met zijn nieuwe heupen.
Het blijft een oudere man, en je ziet hem nog altijd voorovergebogen lopen ( deed hij altijd wel ) maar hij kan terug naar hartelust fietsen, wat hij voorheen niet meer kon.
Ken de details van de operatie, revalidatie niet dus daar kan ik je niet bij helpen