biofotonen behandeling ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

esmeerodrigo

biofotonen behandeling ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-14 20:49

Hoi allemaal,

Sorry voor eventuele typfoutjes , zit op mobiel

Heeft er iemand ervaring met een biofotonen behandeling ( geluidsgolven)?
Ik heb al bijna een jaar last van plotseling opkomende PDS ( prikkelbare darm syndroom).
Nu loop ik al bij de fysio voor ontspannings oefeningen, maar ben ook van plan om maar eens een biofotonen behandebehandeling te proberen

Heb een half jaar geleden allerlei onderzoeken gehad, van echo tot antibiotica waar ik uiteindelijk erg ziek van werd.
Daaruit kwam : PDS
En de dokter : LEER ER MAAR MEE LEVEN

mijn conclusie : er valt niet mee te leven.

Gemiddeld ga ik zon 8 keer per dag naar de wc, om te ontlasten ja. En het is elke keer behoorlijk veel. Ik heb het idee dat het niet goed verteerd is en dus mijn darmen te snel werken.

Ik ben benieuwd of bokkers hier ervaring mee hebben !

Janneke2

Re: biofotonen behandeling ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 20:58

Ik heb geen idee wat biofotonen zijn, maar je hebt groot gelijk dat je die malle dokter het nakijken geeft.
Pds is uitstekend te genezen, verspil je lol en je energie niet om met iets overbodigs en naars te leven.
(Mijn keuze zou een gedegen natuurgeneeskundig iemand zijn, bel je zorgverzekeraar voor informatie. )

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 08:48

Janneke2 schreef:
Ik heb geen idee wat biofotonen zijn, maar je hebt groot gelijk dat je die malle dokter het nakijken geeft.
Pds is uitstekend te genezen, verspil je lol en je energie niet om met iets overbodigs en naars te leven.
(Mijn keuze zou een gedegen natuurgeneeskundig iemand zijn, bel je zorgverzekeraar voor informatie. )

Biodotonen zijn geluidsgolven, ze gaan er vanuit dat het lichaam verkeerde frequenties heeft op verschillende plaatsen bij klachten.
Ik wist niet dat het te genezen was ! Volgens de dokter houd je het levenslang .
Ahaa okee ja met die biofotonen komt ook niks van medicijnen aan de pas

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-14 12:08

Niemand ? :(

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:57

"leer er maar mee leven" wat een dooddoener zeg. Heb je geen advies gehad om naar je voeding te kijken? Ik kan van hieruit natuurlijk niet zien hoe jouw eetgewoonten eruit zien maar mocht het zo zijn dat er "iets" is waar je niet tegen kan en je blijft dat eten dan helpt daar geen biofotontherapie tegen. Je zou eens een afspraak met een goede "natuurarts" of orthomoleculaire arts kunnen overwegen. Die kijken meestal iets verder dan alleen de buitenkant.
Ik ben zelf overigens ook mijn hele leven al afgescheept met de artsen mantra "leer er maar mee leven". Ben nu 41 en eet sinds 1.5 jaar suikervrij, glutenvrij en lactose-bijna-vrij :D en mijn darmen zijn me dankbaar. Laat je niet afschepen met zo'n advies zou ik zeggen ;)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:26

Esmeehh schreef:
Biodotonen zijn geluidsgolven, ze gaan er vanuit dat het lichaam verkeerde frequenties heeft op verschillende plaatsen bij klachten.

Ik geloof grif dat op plekken waar pijn is, er allerlei subtiele verstoringen zijn (etherlichaam, astraal lichaam en wat al niet). En als het meezit kun je daarmee pijn etc. wegnemen.
Citaat:
Ik wist niet dat het te genezen was ! Volgens de dokter houd je het levenslang .

Het hoort idd tot die klachten, die jarenlang stabiel in de tijd kunnen zijn (niet vanzelf overgaan).
De aanpak zoals ik die ken, begint met zeer gedegen ontlastingsonderzoek. Waarbij onder andere gekeken wordt naar de vraag of je slijmvliezen bestand zijn tegen de dagelijkse gang van zaken; uiteraard ook naar de toestand van de darmflora en de pH van de darminhoud plus idd of er aanwijzingen zijn voor intolerantie en/of allergie.
Dan komt de orthomoleculaire ondersteuning van het slijmvlies (vitamines A, B, C, D en E, curcuma, L-Glutamine) en dan is het 'handelen naar bevindt van zaken'. (Klopt de pH niet, is het slijmvlies qua weerstand te zwak, dan aanpakken via darmflora, bij intolerantie uitzoeken of het over gluten gaat, etc. etc. en met zinnige acties plus ondersteuning herstelt het slijmvlies zich gewoon. )

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-14 11:39

Natascha schreef:
"leer er maar mee leven" wat een dooddoener zeg. Heb je geen advies gehad om naar je voeding te kijken? Ik kan van hieruit natuurlijk niet zien hoe jouw eetgewoonten eruit zien maar mocht het zo zijn dat er "iets" is waar je niet tegen kan en je blijft dat eten dan helpt daar geen biofotontherapie tegen. Je zou eens een afspraak met een goede "natuurarts" of orthomoleculaire arts kunnen overwegen. Die kijken meestal iets verder dan alleen de buitenkant.
Ik ben zelf overigens ook mijn hele leven al afgescheept met de artsen mantra "leer er maar mee leven". Ben nu 41 en eet sinds 1.5 jaar suikervrij, glutenvrij en lactose-bijna-vrij :D en mijn darmen zijn me dankbaar. Laat je niet afschepen met zo'n advies zou ik zeggen ;)

ja he... was wel een beetje van mijn stuk gebracht na dat bezoek.
Ik ga nu ook proberen suikervrij, glutenvrij te eten.
Wat voor klachten had jij als ik vragen mag ?

FCSA

Re: biofotonen behandeling ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 18:04

Ik heb in een ver verleden een stuk of 8 behandelingen gehad. Zonder enig resultaat (behalve een hoop geld kwijt, althans mijn ouders dan).

Ik heb soortgelijke klachten, hetzij in minder sterke mate dan jij. Suikervrij (en gevarieerder, in mijn geval) eten kan inderdaad helpen.