Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Janneke2 schreef:Ik heb geen idee wat biofotonen zijn, maar je hebt groot gelijk dat je die malle dokter het nakijken geeft.
Pds is uitstekend te genezen, verspil je lol en je energie niet om met iets overbodigs en naars te leven.
(Mijn keuze zou een gedegen natuurgeneeskundig iemand zijn, bel je zorgverzekeraar voor informatie. )
en mijn darmen zijn me dankbaar. Laat je niet afschepen met zo'n advies zou ik zeggen
Esmeehh schreef:Biodotonen zijn geluidsgolven, ze gaan er vanuit dat het lichaam verkeerde frequenties heeft op verschillende plaatsen bij klachten.
Citaat:Ik wist niet dat het te genezen was ! Volgens de dokter houd je het levenslang .
Natascha schreef:"leer er maar mee leven" wat een dooddoener zeg. Heb je geen advies gehad om naar je voeding te kijken? Ik kan van hieruit natuurlijk niet zien hoe jouw eetgewoonten eruit zien maar mocht het zo zijn dat er "iets" is waar je niet tegen kan en je blijft dat eten dan helpt daar geen biofotontherapie tegen. Je zou eens een afspraak met een goede "natuurarts" of orthomoleculaire arts kunnen overwegen. Die kijken meestal iets verder dan alleen de buitenkant.
Ik ben zelf overigens ook mijn hele leven al afgescheept met de artsen mantra "leer er maar mee leven". Ben nu 41 en eet sinds 1.5 jaar suikervrij, glutenvrij en lactose-bijna-vrijen mijn darmen zijn me dankbaar. Laat je niet afschepen met zo'n advies zou ik zeggen