pony moest ingeslapen worden al lekker veel stress.
sta ik vanochtend op met enorme bult op me kaak onder me oor.
eerst dacht ik lymfeklier maar het werd steeds groter. na e dokter maar geweest en die vermoed dat ik de bof heb! als kind zijnde wel ingeent maar helaas toch gekregen
heeft iemand ervaring over het verloop van bof bij jong volwassenen, verschilt het erg veel ? op internet vind ik eig alleen over kinderen.
De Bof schijnt wel een ziekte te zijn die vaak onder jongvolwassenen (studenten) voorkomt, omdat die als kind niet de goede inenting hebben gehad (of die is verlopen, zoiets). Volgens mij kan het niet veel kwaad en is het gewoon een kwestie van uitzieken, alleen mannen moeten er mee oppassen; die kunnen nl onvruchtbaar ervan worden.
Pff, ik heb 2,5 jaar geleden de bof gehad. Huisarts wist niet wat ik had, één kant van mijn gezicht (linkerkant) was echt volledig opgezwollen. Uiteindelijk dagopname in het ziekenhuis gehad en pas 's avonds laat kwamen ze ermee dat ik de bof had. Twee weken doodziek geweest.. Maand lang geen conditie en heel erg moe. Gewoon pijnstillers nemen tegen de eventuele hoofdpijn en verder in bed blijven en uitzieken.