Al een hele tijd, (lees een jaar of 2,5) heb ik vrij veel last van buikpijnen en m'n stoelgang.
Buikpijn varieert van een irritant gevoel tot echt kromliggen van de pijn. Veel gasvorming en wanneer ik of iemand op m'n buik drukt (met name onder m'n navel), dan doet dit erg pijn.
M'n stoelgang is eigenlijk echt verschrikkelijk en m'n grootste irritatie. De samenstelling varieert, maar het is vaak dun en (oke, heel smerig), er komt vaak slijm bij. Ik wil op het moment eigenlijk nergens naartoe waar geen toilet is, want ik kan het gewoon niet ophouden. Dit gaat een beetje met vlagen. Soms heb ik een weekje nergens last van, maar op het moment moet ik een keer of 5 per dag naar de wc. Van te voren word ik enorm misselijk, zelfs een beetje licht in m'n hoofd en ik kan moet dus gaan omdat ik het gewoonweg niet kan ophouden.
Al een hele tijd ben ik moe en vaak een beetje ziekjes. Ik heb het idee dat m'n lichaam weinig vitaminen en mineralen opneemt. Recentelijk ben ik naar de huisarts geweest vanwege aanhoudende jeuk op m'n hoofd en hij constateerde een te lage bloeddruk en verhoging. Nu heb ik het idee dat beide zo'n beetje normaal is geworden bij me.
Wanneer ik stress heb wordt dit alles erger, maar daar heb ik al jaaaaren last van.
M'n eet en beweeg patroon is denk ik redelijk normaal. Ik eet expres niet bijzonder vezelrijk omdat ik pertinent niet wil dat m'n darmen nog meer geprikkeld worden. De afgelopen week ben ik denk ik al zo'n 1,5 kilo afgevallen. M'n gewicht schommelt nogal tussen de 59,5 en de 63 kilo omdat ik de ene week iedere dag zo'n 4/5 keer naar de wc moet en de andere week kan ik niet eens 1 keer per dag en voelt het soms wat verstopt zelfs.
Overigens: ik heb het idee dat dit zo'n beetje begonnen is nadat ik Pfeiffer heb gehad zo'n 6 jaar geleden.
Nou dank voor t lezen