Meerdere keren achter elkaar ziek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Meerdere keren achter elkaar ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 17:41

Hoi bokkers,

ik ben nu voor de 4e keer in 3 weken ziek en ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Dit schooljaar ben ik ook al 6 keer ziek geweest dus ik kan niet telkens thuis gaan blijven. Ik heb last van keel-, oor- en hoofdpijn, misselijkheid, moeheid en totaal energieloos. Ook heb ik nu last van mn darmen en pijn in mijn botten. Is dit nu aldoor een griepje of moet ik er toch maar mee naar de dokter gaan? Ik ben iemand die echt vrijwel nooit naar de dokter toegaat en ik denk eigenlijk dat dit gewoon griep is maar ik vind het echt verschrikkelijk irritant dat het zovaak terug komt.

Eilandmeisje

Re: Meerdere keren achter elkaar ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:42

Gewoon naar de huisarts gaan. Dat kan nooit kwaad.

Beterschap!

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:45

Griep kan je, met een normaal functionerend inmuunsysteem, maar 1 keer per jaar krijgen. Wanneer je de eerste keer griep hebt maakt je lichaam antistoffen er voor aan. Deze zijn uitgewerkt wanneer het griepseizoen weer voorbij is. Dus daardoor kan je niet opnieuw griep krijgen.
Dus toch best eens naar de huisarts gaan.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 17:58

Bedankt ! Ik zal het dan toch maar voorleggen aan m'n moeder :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:02

Je hebt waarschijnlijk je rust hard nodig of gewoon een slechte weerstand op dit moment. Ik zou zeggen even naar de huisarts.

Heb zelf 2 jaar lang last gehad dat ik alles meepakte wat heerst. Ene griep voorbij, hup de volgende verkoudheid was er alweer. Erg vervelend. Dus laat er maar eens goed naar kijken!