Cursussen bij de Aalo

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Primavera

Cursussen bij de Aalo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 14:49

Ik ben onlangs gestopt met mijn opleiding Biologie en Medisch laboratoriumonderzoek aan het Avans te Breda wegens persoonlijke omstandigheden. Graag wil ik wel doorleren maar niet in de vorm van voltijd school.
Ik ben me de laatste weken heel erg aan het oriënteren. Wat vindt ik leuk, wat wil ik en waar zie ik mezelf over 10 jaar.
Als ik diep in mijn hart kijk weet ik dat ik iets in de sportwereld wil gaan doen. Ik ben altijd sportief geweest en sport heel erg graag. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in het menselijk lichaam (zoals anatomisch als fysiologisch) en kan uren lezen en mezelf verdiepen in dit vak.

Ik ben na wat zoekwerk op verschillende sites uitgekomen, maar eentje die de aandacht trok was Aalo. Ik heb even rond gezocht op bokt maar kwam alleen oude topics tegen, dus vandaar mijn vraag:

Is er iemand die hier opleidingen heeft gevolgd? Hoe is de prijs-kwaliteit verhouding en wat was de inhoud van de opleiding?

Ikzelf zou dat geïnteresseerd zijn in de PT opleiding en daaropvolgend misschien de sportmassage.

Ik ben eigenlijk vooral opzoek naar ervaringen van tijdens en na de opleiding van Aalo :)