Ik heb even wat hulp/advies van mensen nodig om een vriendin van mij de aankomende 6/7? weken er door heen te helpen.
Zij heeft op dit moment twee gebroken armen, en kan echt niks meer.
Haar linker arm is het minst erg, maar ze kan bij deze haar vingers amper bewegen.
Haar rechter arm is er het ergst aan toe en deze moet dinsdag ook nog geopereerd worden.
Op dit moment kan ze letterlijk niet eens der eigen kont afvegen en heeft ze dus echt overal hulp bij nodig.
Nu wil ik graag een paar dingen aan haar geven waarmee ze de aankomende weken zelfstandig zich mee kan vermaken of iets zelf kan doen.
Natuurlijk wordt zij gesteund door familie en zullen veel van haar vrienden haar ook zoveel mogelijk opzoeken.
Maar de aankomende 6 weken en dan nog de revalidatie gaat gewoon erg frustrerend worden.
Ik hoop dat er hier wat mensen zijn die mee kunnen denken of ervaring er mee hebben.
) 
als ze fysiek weinig kan, is lekker kletsen een fijne afwisseling. Of neem haar mee een klein rondje voorzichtig wandelen, of even een frisse neus halen door in de tuin te gaan zitten en kopje koffie/thee (met rietje) drinken