Real Techniques kwasten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Real Techniques kwasten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 10:42

Ik heb een prachtige make-up kwasten set waarin ik eigenlijk alleen een goede blending/shading brush en een grote poederkwast mis.

Ik ben een beetje aan het rond kijken maar ik kom toch vaak uit bij de Real Techniques kwasten. Van wat ik lees zijn het goede kwasten voor een beschaafde prijs. Ik heb bij de plaatselijke parfumerie gekeken maar daar ben ik snel weer weggegaan, die hadden overigens geen Real Techniques. Ik vind geld uitgeven voor een goed product niet erg maar ik ga echt geen €50 voor een blending brush neerleggen.

Wat zijn jullie ervaringen? En beter nog waar zijn ze in NL te koop. Ik heb ze inmiddels wel op eBay gevonden maar ik ben graag ongeduldig en een maand wachten op een product is killing :o

Noeps

Re: Real Techniques kwasten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 10:55

In Groningen zit een winkel die ze verkoopt. Ik vind het echt hele fijne kwasten :j.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 11:12

Dat is een béétje uit de buurt. Ik zit in Noord Holland :o

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 11:52

Misschien kun je ze online kopen?

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:06

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 13:17

Ik zag inmiddels dat ze ze bij iHerb ook verkopen. Het liefst voel ik ze eerst even maar ze zijn niet zo heel duur dus ik denk dat ik gewoon ga bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:29

Op www.misslipgloss.nl staat wel een review. Gewoon intikken op Google; misslipgloss real techniques. En dan vind je die review vast wel :P

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 13:33

Ik heb kwasten van Wicoli, die kreeg ik bij mijn opleiding, dus heb eigenlijk geen idee wat ze kosten! Maar ze zijn wel ontzettend fijn :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-14 13:37

Ik heb mijn kwastenset van MAC en daar ben ik erg tevreden over. Wicoli ken ik niet. Omdat ik over RT kwasten zoveel goede dingen heb geleden wil ik hem toch maar gaan testen.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 14:02

Real Techniques kan je inderdaad online bestellen, vb. op boozyshop.nl.
Ik heb een aantal RT kwasten: poederkwast, blushkwast, expert face brush, setting brush en stipling brush. Ze zijn allemaal fijn maar de poederkwast vind ik nu net de minst fijne :+ . Maar voor poeder zou je ook prima de blush brush kunnen kopen, die echt helemaal gewéldig is. Geloof dat Nikkie van nikkietutorials hem ook als poederkwast gebruikt. Oogkwasten heb ik niet van RT. Mijn MAC 217 is me heilig!

blair

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-14 16:41

Ik heb al een tijdje de grote poederkwast van Real Techniques en sinds een aantal weken ook de blush kwast en ik ben er zeer over te spreken. Naar mijn idee hebben de kwasten een prima prijs/kwaliteitverhouding en ze zijn heerlijk zacht! Mijn foundation kwast is een bufferkwast van Zoeva en ook deze kwast werkt erg fijn. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over welke soort kwasten het fijnst zijn, maar naar aanleiding van vele recensies ben ik dus voor deze kwasten van Real Techiques gegaan en ik heb nog geen seconde spijt gehad!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 00:42

Er zijn niet zoveel winkels die Real Techniques verkopen. Ik heb zelf hier 3 kwasten gekocht: http://www.alicejo.com/ ze verkopen sinds kort ook Sedona Lace kwasten.

Zelf ben ik vooral te spreken over Japanse kwasten zoals Hakuhodo. Betere kwaliteit als bijv. MAC en Dior en een lagere prijs.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 08:09

Alice & Jo
Boozyshop
Enchantra
iHerb

Heb zelf die Face Expert Brush en die is echt superfijn.
De set van de oogkwasten vond ik niet zo, daar heb ik kwasten van Zoeva voor.

De grote poederkwast van de hema met witte steel is ook prima. Zacht en fluffy.
Wel opletten dat je die met de witte steel neemt, die andere zijn namelijk gruwelijk hard en absoluut niet fijn.