Sinds een tijdje probeer ik zoveel mogelijk suikervrij te eten. Het gaat me nog niet altijd even goed af, maar hé, het begin is er

Wat ik mij afvraag, is het volgende:
Ik loop momenteel stage bij een dierenasiel/pension en doe hier vrij zwaar werk (veel schoonmaken, lopen, kortom, de hele dag in de benen)
Laatst begon ik sterretjes te zien en begonnen mijn armen en benen te trillen halverwege de dag. Ik heb het voor de pauze gehad, en na de pauze. In de pauze heb ik gewoon normaal gegeten, maar zonder suiker. Wel een appel, maar dat is natuurlijk geen toegevoegde suiker, enkel 'natuurlijke' suikers.
Omdat ik op een gegeven moment echt even moest gaan zitten, dacht ik dat ik wel eens een suikertekort kon hebben omdat het trillen/sterretjes zien ophield nadat ik een stukje chocolade had gehad.
Om een lang verhaal kort te maken:
Hoe kan ik gezond (bij voorkeur suikervrij) eten, en toch mijn werk doen zonder dat het zwart wordt voor mijn ogen en zonder dat ik begin te trillen?
Alvast bedankt
) maar als ik eens een ochtend vrij heb, dan ga ik dat proberen.
). Ook sinds kort suikervrij en in het begin veel hoofdpijn maar laatste dagen ook duizelig. Ook vegetarisch, eet wel vis maar niet zo vaak ivm studentenbudget. Dus ik lees even met je topic mee! Eet nu vaak 's morgens kwark, hoewel dit niet fijn mengt met muesli vind ik. Verder inderdaad hummus op brood en vaker noten tussendoor.