Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wendy_Komen schreef:Bel je huisarts, leg de assistent het verhaal uit, en je hoort vanzelf of je moet komen.
Ik verwacht van wel, maar belletje is zo gemaakt denk ik zo
Kentaro schreef:Ik zou ook zeker even contact op nemen met je huisarts!
Doe je ook weken in soda??
vicksytje schreef:_Cowgirl, ik raad je aan om het zo vlug mogelijk verder te laten onderzoeken!
Mijn schoonmoeder haar teen begon ook met een ontsteking en een beetje pus, ondertussen een jaar laten is ze geopereerd en is nog steeds niet mobiel en is het chronisch geworden..
Maw laat het niet aanslepen want je tenen zijn belangrijker dan je denkt.
groetjes Thamara
vuurneon schreef:Morgenochtend gelijk even bellen
vicksytje schreef:De ontsteking zat zowat over heel de teen, nog net niet op het bot zelfs.
Tijdens de operatie is er dan ook een groot stuk van de teen 'geamputeerd'.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mij voordien ook niet zo bewust was van mijn tenen, maar zo zie je maar he..
Veel succes met je afspraak morgen en laat je niet afschepen, want doordat mijn schoonmoeder de dokter zijn raad heeft gevolgd en dus veel te lang heeft gewacht is het zo erg geworden..
Maar goed, ik maak me nu toch wel zorgen dus ik ga morgen bellen voor een afspraak.Pepper32 schreef:Is het je teen die ontstoken is of langs de rand bij de nagel?
En welke teen is het? Is hij al vaker gaan ontsteken?
Er bestaat namelijk ook zoiets als een ingegroeide teennagel (meestal grote teen) de zijkant van de nagel groeit dan in een te scherpe hoek naar binnen en daardoor gaat je vlees irriteren en ontsteken.
Er zijn dan een soort ijzeren spalkjes waar je je nagel mee kunt verbuigen dat ie weer iets beter terug groeit, maar als dat niet helpt moet je geopereerd worden en halen ze een gedeelte (links of rechts) van je teennagel er helemaal af.
Zoiets kan komen als je bv je nagels vaak kort afknipt, er een paard op je teen is gaan staan, je vaak smalle puntige schoenen draagt.
lucifertje schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=WCXOVJYQ
Hierbij mijn ontstoken teen. Ik had een aseptische infectie, geen bacteriele. Heb 2 weken niet kunnen lopen en een ontstekingsremmer gehad. Mijn teen doet nog regelmatig pijn, nader onderzoek wees helaas niks uit.