Ik twijffel een beetje. Over 2 weken moet ik naar de tandarts voor controle. Maar ik heb 2 dagen last van een kies. Het doet niet herl veel pijn maar het is een raar drukkend gevoel in mijn wang en als ik er op bijt voelt hetbook vreemd. Moet ik morgdn gewoon bellen en zal het zo over gaan of kan ik beter even wachten
Gewoon de tandarts bellen en kijken of je de afspraak kan verzetten naar een eerder tijdstip? Dan hoef je over 2 weken niet meer heen en wordt er evengoed even naar gekeken. Ik herken het niet, kan het zijn dat verstandskiezen doorkomen o.i.d. ?
Inderdaad bellen. Hoeft niks te zijn, maar voor je afspraak staat een bepaalde tijd ingepland, en als je dan ineens komt met: o ja, daar heb ik ook nog last van is dat niet zo handig
appiesjappie
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-14 20:38
Nee ik denk niet dat het mijn verstandskies is het zit meer voorin. Inderdaad kan altijd bellen
..en ik wil nog wel eens een vitamine C tabletje tussne min wang en de "dikke" plek in doen.
(Ik voel iets vergelijkbaars bij ''oude'' wortelkanaalbehandelingen. De tandarts kan /kon niet de uiterste untjes schoonkrijgen, dus zit er nog een miniem beetje ontsteking.)