Thanx...lang verhaal...is gekomen na een ongeluk van 2 jaar geleden, ben last blijven houden van m'n bovenrug {tussen m'n schouderbladen} met uitstraling naar linkerschouder/borst en monnikkapsspier. Hier krijg ik een vervolgonderzoek voor binnen niet al te lange tijd.. Maar wat ik gedaan heb..ik heb gedrukt op de pijnlijke plek naast m'n wervelkolom {tussen mn schouderbladen dus} en dat deedt mega pijn..en daarna is zeg maar mijn monnikkapspier? gaan branden en opzetten en mega zeer aan het doen. Pijn neemt trouwens af in rust..
Ik zou denken een ontsteking misschien? Maar je kunt het beste even naar de huisarts gaan hiermee denk ik..
Morrow_Less
Geplaatst: 25-03-14 20:31
Probeer anders eens als hij verkrampt het heel zacht te masseren. Dit helpt mij als ik daar pijn in krijg, door het volleyballen en handballen.
Verkoeling is ook zeer fijn, maar ik zou zeker grote belastingen voorkomen en je nek en schouders goed los te houden.
Elisa2
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-14 20:32
Ja dat zal ik doen, en ook even de fysio bellen.
Masseren heb ik geprobeerd maar daar wordt het erger van...druk van m'n bh bandje was al teveel..denk dat ik maar voor verkoelen ga. Bedankt voor het meedenken!
Ik zou naar de fysiotherapeut gaan, denk niet dat een dokter hier veel mee kan. Naar de fysio heb je ook geen doorverwijzing meer voor nodig tegenwoordig.
Klinkt alsof je je spier wat extra geïrriteerd hebt. Branden en dik worden zijn tekenen van een ontsteking. Koelen, ontstekingsremmende medicijnen en rustig bewegen is het enige wat je kunt doen. Dat de huisarts niks voor je kan doen, is niet waar, die kan je namelijk de medicijnen voorschrijven. Sterkte ermee!
Thanks..ik heb contact gehad met de fysio en koelen en rust {iig lichtjes bewegen,niet teveel irriteren} is het advies. En verder moet ik het vervolgonderzoek afwachten wat ik binnenkort heb..fysio wil er nu niet teveel mee doen omdat het idd waarschijnlijk ontstoken is.
Gister heb ik er groene leem opgesmeerd, dat koelt en het voelt nu al een stuk beter gelukkig.