Ervaringen met lipo13 en carbuloss??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

novita13

Ervaringen met lipo13 en carbuloss??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-14 08:27

Hallo,

Ik kom zoveel reclame tegen over lipo-13 en carbuloss tabletten dat ik erg benieuwd was of er bokkers zijn die dit gebruiken en of het bij hun ook echt werkt?

Je leest erg veel verschillende verhalen, ja bij de advertentie sites alleen maar positieve verhalen natuurlijk. Maar bij een ander forum zijn de meningen erg verdeeld!

Hopelijk wil je je ervaringen delen als je dit gebruikt!

Kinke

Re: Ervaringen met lipo13 en carbuloss??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:47

aan de namen te zien zijn het een soort 'afslankpillen'? Iedereen weet inmiddels toch wel dat dit soort dingen niet werken? Er is 1 ding die afslankt hierdoor, en dat is je portemonnee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:48

Kinke schreef:
aan de namen te zien zijn het een soort 'afslankpillen'? Iedereen weet inmiddels toch wel dat dit soort dingen niet werken? Er is 1 ding die afslankt hierdoor, en dat is je portemonnee.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Of minder/gezonder eten. Of meer bewegen.

Of in ernstige gevallen, beide!

knijntje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:58

heb je het toevallig geprobeerd?

ik ben er ook tegen aan gelopen en waar het getest is.. maar als ik na zn bestel site ga heb ik toch het idee dat ik opgelicht word zalk ma zeggen..

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:03

Bij mij op de sportschool zijn ze echt anti afslankpillen. Het KAN heel slecht zijn voor je hart.
Even een eerste voorbeeld, maar er is meer en uitgebreidere info te vinden.
http://www.vetvrij.com/pas-op-met-afslankpillen.html

Maar om antwoord te geven op je vraag. Ik ken deze pillen niet en heb er geen ervaring mee.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:28

dat wordt je sowieso, er bestaat geen 'easy way out'….als deze middeltjes werkten en goed voor de gezondheid waren dan schreef iedere arts ze wel voor aan mensen die te zwaar zijn.

novita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-14 11:10

Hoi Ik heb ze niet geprobeerd, en ga het ook niet proberen. Ik was erg benieuwd of er mensen zijn die ze wel geprobeerd hadden hier op bokt .

Ik snap dat als het echt werkt een arts ze voorschrijft hoor! En dat je veel zelf moet doen om te veranderen enz... Maar sommige medicijnen zijn wel een hulp middel om bv een verzadigend gevoel te krijgen. Waardoor je minder trek hebt.