Ik heb een klein vraagje. Het zit zo: Ik ging vandaag paardrijden en dan doe ik een soort sportbh aan. omdat en anders soms pijn doet met doorzitten ofzo. Nou ging ik net douchen dus ik trek mijn bh uit wij hebben een spiegel waar je eigenlijk de hele badkamer mee kan zien en daaronder staat de wasmand dus ik kijk in de spiegel en zie heel duidelijk mijn aders ziten. Echt veel duidelijker dan normaal. Nou was mijn vraag: is dit normaal? of komt het doordat mijn BH te strak zat?
Omg ik ook. Als het niet knelt zit het denk ik niet te strak. Een sportbh is steviger, Misschien iets met bloedsomloop ofzo? Ik zou t niet weten anders.
Hanmar
Geplaatst: 23-03-14 20:42
Was je toen al onder de douche geweest? Van warm water zetten je bloedvaten uit dus dat zou kunnen verklaren waarom je ze wat beter ziet.
Zo niet - welke bloedvaten kon je dan precies zo goed zien? Op je armen?
Kan ook van sporten komen lijkt mij? Ik zie mijn aders ook gewoon lopen over mijn borsten met of zonder bh. Is redelijk normaal. Als een BH te strak zit dan zie je ook wel strepen lijkt mij van knellingen
Als je een bh een tijd lang te strak gehad hebt zie je wel 'rode lijnen' op de plekken waar hij zat. Anders valt het vast wel mee!
Ik heb zelf nu een bh aan waarbij de schouderbandjes redelijk strak zitten, en dat zie ik dan 's avonds als een rode streep over m'n 'schouders' Morgen ga ik denk maar weer even naar de hema :p
Maar dat van jou zal wel meevallen hoor, als je er geen last van hebt..
jorika1986
Geplaatst: 25-03-14 15:16
Is niet erg hoor dat je je bloevaten over je borsten ziet lopen. Bij goede inspanning zwellen je aders ook iets op en dat duurt weer even voordat ze iets slinken. Ook bij warm weer of warme kleding zul je je aders zien. Op je borsten is de huid ook niet heel dik. Dus grote kans dat je ze snel ziet. Een strakke BH kan niet heel veel kwaad zolang je hem maar niet te lang en te vaak draagt. Niet een week lang 16 uur per dag ofzo.