En dat terwijl het bij vrouwen pas rond de 35 zou moeten beginnen! Afijn ik ga eens kijken of ik misschien een B12 tekort heb (wat dat kan veroorzaken) al betwijfel ik dat, ben namelijk geen vegatariër oid.
En ik trek ze er overigens gewoon uit, dat je bij iedere grijze haar die je uittrekt er 5 voor terug krijgt is namelijk maar een fabeltje.
Ben benieuwd of er lotgenoten zijn. Dames die ook schrikbarend vroeg grijze haren krijgen.
Verven doe ik het overigens (nog) niet.
, nu 13 jaar verder en heb als ik het niet regelmatig verf een grote grijze landingsbaan bovenop mijn hoofd. Mijn kapper zei toen dat het bij mij heel goed kon omdat ik aardig wat stress had. Helaas nix aan te doen.

) en nog steeds ben ik niet grijs. Wel wat meer grijze haren natuurlijk, maar nog steeds is de overgrote meerderheid gewoon donker. Mijn moeder is 65 en heeft nu een peper en zout kleur. Ook zij had al vroeg de eerste grijze haar, en nu nog steeds maar 50/50 grijs/donker.
) haar ontdekt toen ik 21 was. Inmiddels ben ik 32 en zijn ze ernstig zichtbaar 
'Mam, zo zie ik er straks net zo oud uit als jou!' Mams was not amused.