Zeurderig gevoel in heup/lies tot knie..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Zeurderig gevoel in heup/lies tot knie..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 21:51

Hee!
Ongeveer 2 jaar geleden ben ik bijde fysio beland voor mijn knie. Het begon met een zeurderig gevoel in mijn knie. Na een week langs de HA gegaan en toen bleek er vocht in mijn knie te zitten. Ik werd door gestuurd naar de fysio, en met wat oefeningetjes waren de klachten zo weg. Helaas keerden ze terug in mijn andere knie.. Na wat van die leuke gekleurde plakkers + oefeningen zag mijn knie er weer goed uit. Iedere keer als het koud werd had ik weer wat last, deed ik mijn oefeningetjes, en dat ging prima. Ook als ik me veel inspande, door bijvoorbeeld veel lange stukken lopen, of rennen kreeg ik last van mijn knieen. Dit ging dan weer weg door een paar dagen rustig aan te doen.

Nu heb ik sinds vrijdag last van mijn onderrug, dit is inmiddels verplaatst naar mijn heup/ lies. Een zeurderig gevoel. Dit slaat nu uit naar mijn knie.. Het is hetzelfde gevoel als 2 jaar terug, maar dan vanuit mijn heup/ lies.
Weet iemand wat het kan zijn.. Het is gewoon heel vervelend.. Als ik ' sochtends wakker word heb ik het al, dat zakt dan weg maar halverwegen de dag/ einde van de middag is het weer feest.. :(
Ik dacht, ik probeer het eerst hier, anders BLIJF ik naar de HA gaan..

Alvast bedankt!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 13:15

Zou vanuit je rug kunnen komen, maar zo van achter de pc valt er weinig over te zeggen.

Naar de HA gaan lijkt me niet verkeerd. Je wil toch van je klachten af neem ik aan?