Ik heb al jaren dat wanneer ik wat meer gelopen heb dan normaal ik ontzettend veel pijn heb in mijn knie. Dit wisselt tussen links en rechts. Meestal voel ik het wel al aan het eind van de dag (bijv. tijdens het werken), dan wordt het wat minder en zo gauw ik ga rusten kan ik bijna niet stilzitten omdat het zo vreselijk veel pijn doet
Vannacht heb ik ook enkele uren wakker gelegen van de pijn. De laatste maanden ging het wat beter maar nu is het wederom erger geworden. Ik heb nu toch besloten om ermee naar de dokter te gaan maar ik vind het wel een beetje eng. Niet dat ik denk dat het iets ernstigs is, maar ik heb het niet op dokters en ik ben gewoon bang voor de "medische molen"
Ik heb al bij verschillende fysiotherapeuten gelopen en die weten het ook niet zo. De ene zei dat de kom waar mijn knieschijf in zit niet helemaal "past", de ander zei dat er spieren in mijn bovenbeen vastzaten... Dan weer spieren die te zwak zijn. Dan weer dat ze het gewoon echt niet weten. Het is ook een hele vage pijn, het is echt IN mijn knie. Ik kan ook niet eens aanwijzen waar ongeveer, of wat voor pijn het is. Het is geen stekende pijn, het is meer zeurend. Een beetje te vergelijken met de groeipijn die je als kind hebt. Maar ik vroeg me af of er meer bokkers zijn met deze klachten die me wat gerust kunnen stellen (of niet...
). Groetjes

?
Ik heb er last van als ik lang loop/fiets/zit. Moet wel zeggen dat de ergste pijn pas komt als ik ga rusten zeg maar (dus nadat ik lang gelopen heb o.i.d.).
word altijd raar aangekeken als ik uitleg dat de pijn als groeipijn voelt. Kan je helaas niet verder helpen... Bij mij weten ze nog niet wat het is