Wij hebben ons aangemeld bij een bepaalde dienstenservice en toen kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met het volgende er in:

Een armbandje, portemonnee pasje en 2 stickers.
Even geactiveerd via de PC en armbandje heb ik dus op, pasje in m'n Porto en 1 sticker achterop mijn cap.
(De ander plak ik op mijn fiets, mocht ik ooit een ongeluk krijgen.)
Nu is het dus zo dat wanneer ik een ongeluk krijg de alarmdiensten dus via de sticker, pas of armband kunnen checken hoe ik heet, hoe oud ik ben, waar ik woon etc.
Mij leek het een veilig idee. Vooral als ik het bos in ga en mocht ik een ongeluk krijgen, ze zo mijn ouders kunnen contacten.
Wat doen jullie aan veilig paardrijden, behalve een cap of bodyprotector dragen? Is er altijd iemand die weet waar je heen gaat en heb je altijd een telefoon bij je?
Ik vind paardrijden met een telefoon in mijn broek/jas zak heel vervelend. Dus meestal heb ik die niet bij me. Van zo'n armbandje of sticker heb je geen last.
Ook omdat mijn ouders zich niet interesseren in mijn rij-kunsten (
)Ik zeg meestal gewoon: "Ik ga rijden bij de buren!" maar halverwege besluit ik dan toch een buitenrit te maken en 9 van de 10 keer weten mijn ouders niet eens dat ik in het bos uithang met een knol.
Dus, wat doen jullie aan veilig paardrijden?