Heel veel kleine bultjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Heel veel kleine bultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 21:18

Hoi bokkers

Mn beide boven en onderarmen zitten vol met kleine bultjes sinds net. Het kriebelt heel erg en probeer er niet aan te zitten.
Ik ben nergens allergisch voor dus ik heb geen idee wat een oorzaak zou kunnen zijn. Weet een van jullie wat een mogelijke verklaring zou kunnen zijn?

Maanoogje

Re: Heel veel kleine bultjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:50

Ik heb geloof ik ooit eens zoiets gehad omdat ik allergisch was (ben) voor chloor. Dat had ik alleen toen ik aan het wedstrijdzwemmen was, dus ik heb het niet als ik af en toe eens ga zwemmen of iets.

Ik heb er, nadat we bij de dokter waren geweest, wel medicijnen voor gehad. Ik kan het me eigenlijk niet helemaal meer herinneren, maar ik weet wel dat ik er nooit meer last van heb gehad daarna. x3

Ik denk dat je, als het niet weggaat of iets, gewoon naar de dokter moet gaan. Het was bij mij vrij snel over daarna :Y)

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:53

Heb je vandaag toevallig in de zon gezeten?
Als de zon weer voor het eerst gaat schijnen, of ik voor het eerst weer in de zon kom, dan krijg ik ook allemaal kleine bultjes die jeuken.
Het heet zonneallergie geloof ik, maar een echte allergie is het volgens mij niet. Het is alleen bij de eerste zon en het gaat vanzelf weer weg. Alleen is de jeuk vervelend.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:54

Zonneallergie. Kan ineens de kop opsteken als je na lange tijd weer lang in de zon gaat zitten.

Heb ik ook soms, maar verdwijnt vanzelf weer als je huid weer gewend is.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 23:55

Hmm, nu je het zo zegt.. dat heb ik eigenlijk ook, alleen jeukt het bij mij nooit voor zover ik me kan herinneren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 19:07

Ik heb de hele dag in mn kamer gezeten ivm examenweek! Amper de zon gezien :')
De bultjes zijn er nog wel maar kriebelen niet meer