Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Mits je 1000% zeker ben van wat je zou willen. 
Roosch schreef:Nou moet ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik een snerthekel aan tattoos heb, ik vind ze vaak spuuglelijk.
Het mooiste zou zijn dat als je een jaar of 50 bent en terugdenkt aan je eindexamentijd, je je kunt herinneren dat je dit of dat van je ouders heb gekregen als eindexamencadeau. Zie jij jezelf als je 50 bent nog met een ketting rondlopen met de naam van je kat erop?
Naam van je kat zou ik absoluut niet laten tattoëren.
Als je persé iets van je kat wilt zou ik een symbool doen wat bij haar past of wat je aan haar doet denken. Maar eerlijk gezegd vind ik het op je zestiende een beetje kinderachtig als je met de naam van je kat gaat rondlopen, maar dat is persoonlijk. Over een tattoo moet je sowieso goed nadenken, het staat er je hele leven dus niet zomaar iets doen, denk er lang over na.
Niet vervelend bedoeld hoor, ik weet hoe het is om een van je beste vriendjes te moeten missen, maar ik zou er nog wel 10x over nadenken voor je je besluit neemt. Roosch schreef:De naam van je kat zou dan ook nog op je 80e op je lijf zitten, besef je dat goed? Ik ben dol op mijn twee beestjes, echt stapelgek, maar zou absoluut niet een tattoo met hun namen erop willen hebben. Ik zou uberhaupt geen tattoo willen hebben maar dat is persoonlijke smaak.
Het verdriet zal slijten, maar of je op je 80e nog steeds verdriet hebt om een kat betwijfel ik.
hannah41 schreef:Dat snap ik. Maar stel dat je over een jaar een nieuwe kat krijgt, ook super lief en die komt te overlijden, wil je daar dan ook een tattoo van?
Als je het echt graag wilt, zou ik niet de naam doen, maar een symbool. Dan kan dat symbool ook voor andere katten gelden.
nardxash schreef:Als ik echt een nieuwe kat neem dan niet mijn kat heeft veel voor mijn betekent en een symbool daar zal ik echt over ns moeten denken