Twijfels over eindexamencadeau

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nardxash

Twijfels over eindexamencadeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 16:51

Hallo bokkers. Pas vroeg mijn moeder of ik wist wat voor cadeau wilde na mijn examen het punt is ik twijfel heel erg tussen 2 dingen 1: een naamketting met de naam van mijn overleden kat of 2:een tattoo wat zouden jullie doen

Anoniem

Re: Twijfels over eindexamencadeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:51

De ketting.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:52

De ketting. :D
Al zou ik niet voor de naam van je kat kiezen, maar voor een sterretje of zoiets. Iets wat staat voor het je eindexamen. En natuurlijk voor je kat. :)
Laatst bijgewerkt door hannah41 op 11-03-14 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:56

Voor mij persoonlijk zou het geen van beiden worden, maar als ik moest kiezen was het de naamketting geworden. Brrr.. tattoos.

Weet je zeker dat je niet iets anders wil? Iets wat je altijd eraan deed denken 'oh dat kreeg ik toen ik mijn eindexamen heb gehaald'.

JustEnjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:58

Ik zou zelf voor de tattoo gaan (maar ik ben tattoofan :D )Mits je 1000% zeker ben van wat je zou willen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 16:59

Daarvoor moet ik eerst weten wat voor tattoo je wil en waarom. :D
Ik krijg als examenkado een stedentripje met mams en een gedeelte van mijn rijbewijs.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:02

Persoonlijk zou ik liever mijn lievelingspaard als examencadeau Willen maar een paard is duur. Een tattoo wil ik zowiezo op mijn pols. Wat gaaf marlinde

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:03

Tsja, het zijn beide blijvende dingen, de een alleen iets meer als de ander haha. Ik kan me zo voorstellen dat wanneer je heel graag een tattoo wilt, dat je daar voor kiest. Maar als het een beetje is van, ´het lijkt me wel leuk...´ zou ik voor de ketting gaan.

Persoonlijk zou ik ook voor de ketting kiezen.
Ikzelf wil ooit misschien nog wel eens een tattoo, maar alleen als ik echt het perfecte plaatje tegen kom, waarvan ik zeker weet dat ik dat mijn hele leven bij me wil dragen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:04

Wat voor tattoo wil je dan? en waarom? Ik vind tatoos gaaf hoor maar wel met mate. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:05

Ik kreeg een schakelarmband.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:05

MarlindeRooz schreef:
Wat voor tattoo wil je dan? en waarom? Ik vind tatoos gaaf hoor maar wel met mate. :P

Ik wil de naam van mijn kat en haar vlam op mijn pols

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:06

Doanique schreef:
Ik kreeg een schakelarmband.

Mag ik vragen wat dit is

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:06

Nou moet ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik een snerthekel aan tattoos heb, ik vind ze vaak spuuglelijk.

Het mooiste zou zijn dat als je een jaar of 50 bent en terugdenkt aan je eindexamentijd, je je kunt herinneren dat je dit of dat van je ouders heb gekregen als eindexamencadeau. Zie jij jezelf als je 50 bent nog met een ketting rondlopen met de naam van je kat erop?

Naam van je kat zou ik absoluut niet laten tattoëren.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:07

Roosch schreef:
Nou moet ik heel eerlijk zijn en zeggen dat ik een snerthekel aan tattoos heb, ik vind ze vaak spuuglelijk.

Het mooiste zou zijn dat als je een jaar of 50 bent en terugdenkt aan je eindexamentijd, je je kunt herinneren dat je dit of dat van je ouders heb gekregen als eindexamencadeau. Zie jij jezelf als je 50 bent nog met een ketting rondlopen met de naam van je kat erop?

Naam van je kat zou ik absoluut niet laten tattoëren.

Dan zie ik inderdaad niet mer die ketting maar wrm zou geen tattoo

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:12

Een kat vind ik niet echt iets goeds voor een tattoo. Sowieso geen namen als tattoo. :') Als je persé iets van je kat wilt zou ik een symbool doen wat bij haar past of wat je aan haar doet denken. Maar eerlijk gezegd vind ik het op je zestiende een beetje kinderachtig als je met de naam van je kat gaat rondlopen, maar dat is persoonlijk. Over een tattoo moet je sowieso goed nadenken, het staat er je hele leven dus niet zomaar iets doen, denk er lang over na.

Als eindexamencadeau lijkt een reis met je moeder of zo me juist erg leuk. Je kan er foto's van maken en je herinnert het je waarschijnlijk altijd.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:12

Ik zou persoonlijk beslist geen tattoo met van je kat nemen. Geloof me, verdriet slijt, zeker om een kat. Natuurlijk is het heel erg dat hij overleden is en mis je hem, maar denk je dat je over 60 jaar nog steeds zo verdrietig bent als nu? Als je al je huisdieren op je arm moest laten tatoeëren := Niet vervelend bedoeld hoor, ik weet hoe het is om een van je beste vriendjes te moeten missen, maar ik zou er nog wel 10x over nadenken voor je je besluit neemt.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:13

Ik denk er ook over na

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:14

De naam van je kat zou dan ook nog op je 80e op je lijf zitten, besef je dat goed? Ik ben dol op mijn twee beestjes, echt stapelgek, maar zou absoluut niet een tattoo met hun namen erop willen hebben. Ik zou uberhaupt geen tattoo willen hebben maar dat is persoonlijke smaak.

Het verdriet zal slijten, maar of je op je 80e nog steeds verdriet hebt om een kat betwijfel ik.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:15

Ik besef dat heel goed maar ik wil het meer laten zetten als een Mooi aandenken aan haar

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:16

Roosch schreef:
De naam van je kat zou dan ook nog op je 80e op je lijf zitten, besef je dat goed? Ik ben dol op mijn twee beestjes, echt stapelgek, maar zou absoluut niet een tattoo met hun namen erop willen hebben. Ik zou uberhaupt geen tattoo willen hebben maar dat is persoonlijke smaak.

Het verdriet zal slijten, maar of je op je 80e nog steeds verdriet hebt om een kat betwijfel ik.

Dat ben ik met je eens, als ik jou was zou ik nog even een paar jaar na denken over je tattoo want het klinkt nog een beetje impulsief zo.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:17

Dat snap ik. Maar stel dat je over een jaar een nieuwe kat krijgt, ook super lief en die komt te overlijden, wil je daar dan ook een tattoo van?

Als je het echt graag wilt, zou ik niet de naam doen, maar een symbool. Dan kan dat symbool ook voor andere katten gelden. :)

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 17:19

hannah41 schreef:
Dat snap ik. Maar stel dat je over een jaar een nieuwe kat krijgt, ook super lief en die komt te overlijden, wil je daar dan ook een tattoo van?

Als je het echt graag wilt, zou ik niet de naam doen, maar een symbool. Dan kan dat symbool ook voor andere katten gelden. :)

Als ik echt een nieuwe kat neem dan niet mijn kat heeft veel voor mijn betekent en een symbool daar zal ik echt over ns moeten denken

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:19

Je bent nog maar 16, ga voor de ketting, die kun je tenminste afdoen als je het zat bent of een vriendje krijgt :+
Ik zou met de tattoo wachten tot je 'groot' bent. Als je het na 2 jaar nog wil, ja... Dan is het iig niet meer impulsief.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:24

nardxash schreef:
Als ik echt een nieuwe kat neem dan niet mijn kat heeft veel voor mijn betekent en een symbool daar zal ik echt over ns moeten denken

Je moet sowieso nadenken over een tattoo. Ik vind dat je best jong overkomt van iemand van zestien eigenlijk. Ik hou ook zielsveel van mijn hondje die waarschijnlijk niet jarenlang meer leeft maar ik hoef er geen tattoo van. Ik bewaar gewoon zijn halsbandje, een mooie foto in een lijstje maar geen tattoo. Begrijp me niet verkeerd want van dieren kun je inderdaad veel houden maar een tattoo er van nemen zou ik toch héél lang over na denken. Niet omdat je je examen hebt gehaald en dus geld krijgt en dus maar een tattoo moet nemen. Ik ben nu 15 maar toen ik 14 was wou ik ook van alles wat ik nu niet meer wil. Ik weet zeker dat als je 20 bent je die tattoo niet meer wilt.

Naar mijn mening neem je een tattoo uit jezelf, niet omdat het toch maar mag omdat je je examen hebt gehaald. Als die tattoo heel belangrijk voor je zou zijn had je daar zelf allang over na gedacht.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 17:26

Dat zal ik eens doen inderdaad. Ik snap heel goed dat ze heel veel voor je betekend heeft, maar een andere dier kan ook heel veel voor je gaan betekenen. Al kan je je dat misschien nog niet voorstellen. Drie jaar geleden ontmoette ik een paard, een heel bijzonder dier. Ik was een van de enigen die het echt heel goed met hem kon vinden en had een speciale band met hem. Hij werd verkocht en ik kon geen afscheid nemen (terwijl dat me wel beloofd was). Ik ben er echt kapot van geweest. En nooit meer ben ik een paard tegen gekomen zoals dat paard, nooit meer heb ik zoveel van een dier geleerd als van dat dier. Maarr, verdriet slijt. Echt. Nog steeds mis ik hem af en toe, maar ik denk niet meer de hele dag aan hem en ik zou ook echt geen tattoo van hem willen. Je zegt nu misschien dat je nooit meer zo'n band met een dier krijgt, maar misschien komt er wel weer een nieuw dier op je pad dat ook heel veel voor je gaat betekenen. :)

En bovendien, moet je hem persé op je lijf dragen voor altijd om hem nooit meer te vergeten?