Michelle_96 schreef:Ik mag mij hier melden, alweer 2 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn flaporen.. Ik kom de continue vernederingen en rare reacties niet meer handelen en ben toen naar de dokter gegaan. Ik was super zenuwachtig voor de operatie maar dat viel mij super erg mee. Mocht diezelfde dag naar huis met een dikke band om mijn hoofd. De eerste nacht was bij mij een hel met super veel pijn en niet kunnen slapen. Daarna ging het steeds beter ook het slapen, dit ook omdat ik rustiger werd. Toen de band eraf mocht voelde het heel raar en viel ik eerst bijna weg daarna ging het super, ook het slapen ging met een zweetband redelijk goed je bent alleen bang op je zij te gaan liggen. Ik moest helaas nog geen halfjaar later opnieuw geopereerd te worden doordat ik een elfenoor had en het puntje weer omhoog ging staan en ik bultjes kreeg doordat er te weinig vel over was.. Dit is niet meer goed gekomen maar ben al met al super blij dat ik het gedaan heb!! En raad het ook zeker aan als je er echt mee zit..
Ik ben gelukkig net de dag voor kerstvakantie geopereerd en hoefde dus nergens heen met mijn band (:
Oeh, nu maak je me toch wel zenuwachtig... Het slapen zie ik ook tegenop, ik heb het ervoor over denk ik