Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ben er ook mee naar de dokter geweest en die zei dat het stress was.. Maar ik houd ze ook onbewust omhoog en ga 1x in de 2 week naar de fysio. Ik had ook een oefening moest ik bijvoorbeeld onder de douch staan, en dan je hoofd naar links buigen (dus niet naar links kijken maar kantelen) en je linker hand over je hoofd op je rechter oor. Met je hand trek duw je je hoofd iets naar je linker schouder toe. En voor rechts natuurlijk andersom. Hierbij voel je je nekspier aanspannen en rek je deze wat op. En vaak even je armen goed laten hangen even wat 'schudden' zodat het los zit zegmaar. Verder zal het denk ik nooit helemaal over gaan..
marjo_elise schreef:Verder zal het denk ik nooit helemaal over gaan..
Een uur nadat ik de praktijk uitliep zat het weer net zo vast. Hierna ben ik naar een osteopaat gegaan en na 3 behandelingen had ik 90% minder last.
Amy77 schreef:Als het echt je spieren zijn, met als gevolg vastzittende nek, doordat je je gaat vastzetten in bepaalde houding..zou je eens magnesiumolie kunnen proberen.
Ik heb altijd zo'n pijn in mn onderrug en kom helemaal stijf uit bed. Sinds ik mijzelf insmeer met de magnesiumolie van de G & W winkel, slaap ik stukken meer ontspannen en ik merk ik overdag ook.
Nu gebruik ik het in mijn geval doordat ik overdag verkeerde houdingen aanneem en daardoor snachts zo ellendig sliep.