Na ongeveer een jaar zoeken hebben ze eindelijk gevonden wat de oorzaak is van de pijnklachten in mijn sleutelbeen. Ik zou mijn sleutelbeen ontwricht hebben (waarschijnlijk een laar geleden ongeveer). Nu is op de rx te zien dat het gewricht een beetje 'uit de kom' is. Er is te veel ruimte tussen het gewricht en het kapsel als ik het goed begrepen heb. Omdat ik veel fysiek zwaar werk doe, heb ik hier een chronische ontsteking op gekregen.
Nu heb ik vandaag een infiltratie gekregen in het gewricht. (geen idee of het cortisone was... Het was iets wit) De dokter zei dat ik 2 dagen pijn zal hebben door de inspuiting, maar dat het daarna beter zou moeten zijn. Als het beter gaat, moet ik binnen 3 weken terug gaan voor een infiltratie met een gel (meer weet ik er niet van). en dit zou blijvend resultaat geven.
Nu ben ik vergeten te vragen of ik rust moet houden , of dat ik gewoon vanalle dingen mag doen (zoals paardrijden en al het werk er rond).
Heeft iemand ervaring met infiltraties, al dan niet met cortisone? Of heeft iemand hier meer info over? Alvast bedankt
nathalie_v
Geplaatst: 07-03-14 14:17
.
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Quinn
Geplaatst: 07-03-14 20:13
Als bij mijn voet wordt gespoten moet ik 24 uur met voet omhoog en bij voorkeur zo min mogelijk lopen. Ik zou persoonlijk even rustig aan doen. Ik doe pas weer wat als ik pijnvrij ben.