Iemand hier met de Evra pleisterpil?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

laauraax

Iemand hier met de Evra pleisterpil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 21:21

Goedenavond!
Ik ben wel even benieuwd wie hier nog meer de evra pleister pil gebruikt. Ik kan er op internet niet heel veel over vinden.
Ik heb hem nu ook sinds een paar maanden, alleen ik vroeg me af hoelang je hem mag 'doorplakken'. De pil slikte ik altijd door, maar op internet staat dat je de evra pleisterpil niet langer dan zes week door mag plakken. Ik plak hem al langer dan zes week en mijn HA had ook gezegt dat ik hem door kon plakken. Maar nu twijfel ik of dat wel klopt..

Is hier iemand die de evra ook gewoon door plakt?

xx

zonnebloem18

Re: Iemand hier met de Evra pleisterpil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:17

Ik heb hem ongeveer een jaar gebruikt en plakte altijd 3 door om dan een stopweek te houden.
Uiteindelijk ben ik gestopt omdat hij snel los liet langs de randjes en de huid er onder steeds geirriteerder werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:10

Ik heb hem ook gebruikt en hield altijd netjes na drie weken mijn stopweek. Helaas kreeg ik er dikke vette migraine van dus ben ik ermee gestopt. Ik ergerde me inderdaad ook aan de randjes die zonnebloem noemt.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 12:12

Na een paar maanden was ik hem zat! Nooit doorgeplakt om de reden die jij geeft. Maar wat een irritant ding! Liep altijd met meer gewone pleisters op mijn arm om dat ding er op te houden.. Zwemmen was helemaal geen doen. Eigenlijk een klein wonder dat ik niet ben zwanger geraakt :=

laauraax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 20:20

Hmm jammer dat jullie er niet zo positief over zijn haha! Voor mij is dit een goede oplossing, en heb ook geen bijwerkingen meer die ik met de pil wel heel erg had. Toch maar even de HA vragen dus of ik hem gewoon mag door plakken :)