Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beloven schreef:Mijn huisarts heeft me toen vanwege de slaapklachten inslapers gegeven (pilletjes waardoor je dus lekker rustig word en in slaap valt), en dit werkte erg goed, helaas werd ik alsnog continu moe wakker. Hij zei dat ik dit weer kon gaan opbouwen, dit lukt mij helaas niet.
Beloven schreef:Maar ook als hij niet doorverwijst, kan de huisarts wel zelf iets op papier zetten voor de leerplichtambtenaar. Sterker nog, volgens mij is hij dat verplciht, als daar jouw kinerbjslag van af hangt.Ik loop hier al ruim 2 maanden mee bij hem en tot heden word ik niet doorverwezen naar een ziekenhuis of iets dergelijks. Ik moet 12 maart dus weer langs en wil hier wel op gaan drammen, zelf met mijn ideeën komen en opties.
Beloven schreef:En mensen blijven drammen je moet je eroverheen slepen/zetten en doorzetten, dit lukt mij gewoon niet. Ik zou ook dolgraag ruilen met iemand die zich wel gewoon lekker voelt.
Beloven schreef:...gesteld, dat jij geen klik had met de rapporteur, dan kan dat idd gebeuren.Er staat indd ergens op een rapport dat ik niks aan het pesten heb overgehouden.
Beloven schreef:Ik heb jeugdzorgd, Luctertis, Psy-Q, Rochade etc. allemaal al gehad, dit heeft nooit geholpen. Ik heb ook geen vertrouwen meer in die instanties, hierdoor loop ik dus ook niet bij een vertrouwenspersoon. Ik ben een echte binnenvreter om het zo maar te noemen. Ik ga ook niks loslaten bij die personen, ik vertrouw ze niet. Ik kan gelukkig genoeg kwijt bij vrienden dus verwerken doe ik het wel.
Beloven schreef:Gewoon doen hoor - zijn ze nou helemaal mal.Ik doe nu dus het 3e en 4e jaar al over ipv alleen 4e jaar. En als ik weer beter zou zijn zou ik dus weer het 3e jaar over moeten doen, dan doe ik dus 3x mijn 3e jaar en 2x mijn 4e jaar. Hoewel ik mijn 3e jaar goed heb afgerond.. Ik was zelf aan het kijken voor een thuisstudie voor het havo. Dit zou mogelijk zijn maar alleen met die uitzondering.
Beloven schreef:Gelukkig!Nee het is melatonine wat ik slik, kan je ze zo bij de kruidvat halen per 0,1 mg, ik slik hier dan 2/3 mg van.
Beloven schreef:Ik kan niet terug naar het VWO? Ook niet in havo 4 starten. Ik moet van hun daar in mavo 3 starten. Ik kan het niet goed gaan verwerken dat ik dan 5 jaar over mijn 4e jaar ga doen, en dus dan 3x mijn 3e jaar doe, hoewel ik deze goed heb afgerond de eerste keer dan daarna nog eens mijn 4e over moet doen.
Ik zeg ook voor mijn gevoel heb ik alles al gehad, ik loop al sinds ik klein ben bij de hulpinstanties en dit is opgegeven, ik laat niks los bij die mensen, dit ga ik ook nooit doen. Ik vertrouw ze niet, heel simpel. Dan kan ik er 1000 voor mijn neus krijgen, met geen enkel persoon ga ik daar een klik krijgen. Of een van mijn vrienden moet dit als opleiding gaan doen.
En dan nog zit ik ermee dat ik dus psychisch in orde ben verklaart, heb voor mezelf ook geen idee wat er psychisch aan de hand zou moeten zijn en me nog steeds verschikkelijk voel, kwa moeheid en andere klachten.