Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marlies85 schreef:Zou toch wel even morgen een belletje plegen naar je huisarts, Als een vinger scheef gaat bij het buigen kan dat soms duiden op een breuk.
ryukapple schreef:Als je vinger scheef staat kan het oom zijn dat je botje van de vinger niet meer goed op elkaar staan en moet het gezet worden. Zo niet kunnen ze alleen maar spalken inderdaad maar denk niet dat je het risico wilt nemen dat je vinger voor altijd scheef staat
Saskia9 schreef:Als je je vinger strekt,staat het topje dan ook gestrekt of blijft deze afhangen?
Bij mijn zoontje bleef deze dus gewoon afhangen,vinger kon alleen helemaal recht als je het topje vasthield.
Morgen gewoon even langs de huisarts,dan weet je het zeker!
hanny_jelke schreef:ik zou hem in iedergeval even niet meer buigen,
als hij gebroken is kun je de breuk door het buigen forseren en een breuk moet binnen een bepaalde tijd gezet worden volgens mij binnen 24 uur.
betterschap er mee
TsarinaZ schreef:hanny_jelke schreef:ik zou hem in iedergeval even niet meer buigen,
als hij gebroken is kun je de breuk door het buigen forseren en een breuk moet binnen een bepaalde tijd gezet worden volgens mij binnen 24 uur.
betterschap er mee
ik heb hem weer ingetaped en ga nu slapen morgenvroeg rijden we dan naar de kliniek dus buigen zal ie niet meer doen tot dan