Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:...en dit komt daar nog bovenop.Al sinds ik me kan heugen kan ik het niet met mn vader vinden. Ik ontloop hem, en ben eerlijk gezegd zelfs bang voor hem door bepaalde redenen.
amoj schreef:Nee - met dat soort zaken horen ouders jou niet op te zadelen!!Mijn moeder heeft me de afgelopen jaren ook meerdere dingen geflikt, mij met dingen opgezadeld waar ik niets mee te maken wou hebben (vreemdgaan en dat aan mij vertellen).
amoj schreef:Het huwelijk tussen mijn ouders gaat al 5 jaar niet goed. Er is constant spanning, en ik heb het gevoel dat ik tussen mn ouders inzit. Mama doet dit niet goed zegt paps als mams weg is, en andersom.
En ik weet dingen van mn moeder die mn vader niet mag weten, en andersom.
amoj schreef:Volgende week maandag ga ik weer naar huis om het doordeweeks weer te proberen, ze hebben beterschap beloofd, maar hebben dat al zo vaak beloofd dat ik er niet echt in geloof...
amoj schreef:Heel naar voor je!!De stress word me allemaal te veel. Laatste maanden had ik het snachts heel erg benauwd, en nu heb ik afgelopen weekend ook nog een zware hyperventilatie gehad wat me erg heeft laten schrikken, was erg eng om mee te maken.
amoj schreef:Dat zou wel heel erg kwalijk zijn: eerst word je gebruikt als praatpaal, of om vrede te stischten, tegen je eigen belangen in - en als het om zoiets wezenlijks gaat als een opleiding, geven ze niet thuis.Ik weet niet meer wat ik moet doen, uit huis gaan of niet. Wil ik opzich wel maar kan ik niet redden met mijn stufi en mijn ouders gaan toch niks mee betalen aan studie oid. Dus dat red ik gewoon niet.
amoj schreef:Ja, er is een psychologische kreet, die stelt, dat ieder gezin zo zijn "rollen" heeft - en de rollen zijn in jullie gezin wel heel erg verward geraakt.Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, zit zo ontzettend in de knoop met mezelf.
amoj schreef:Ga NIET Jet achterna!! Haar dominee wilde het probleem niet zien - deze HA kennelijk ook niet.HA stuurt me vaak weg en zegt ja je moet stress vermijden. Ja lekker makkelijk gezegd.
amoj schreef:Vraag die maatschappelijk werkster eens naar haar juridische mogelijkheden.Praat op school er ook met verschillende mensen maar heb het gevoel dat het niet opschiet.
amoj schreef:Stelletje flapdr*llen.Zeggen constant dat ik met mn ouders moet praten, wil ik ook, maar mn ouders willen niet.
amoj schreef:Heb vroeger ook veel dingen mee gemaakt, ben erg gepest tot op mn 15e. Heb nu ook geen vriendinnen waar ik mee kan praten.
amoj schreef:Ik wil gewoon uit deze rotsituatie, een leuk leven hebben.