wie heeft wel is een wratje laten bevriezen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

wie heeft wel is een wratje laten bevriezen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 12:49

2 weken geleden heb ik een wratje op mijn knie laten wegbranden bij de huisarts. Ik heb daar geen ervaring mee maar heb het wel is gezien bij een vriendin, het wratje valt er af en aan de huid zelf is niet heel veel te zien.
De huiarts hield het stikstof denk ik zo'n 10 seconden op mijn knie, wat ik wel vrij lang vond duren maar de dokter zal het wel weten. Daar komt dus een blaar waardoor het wratje weg gaat. Maar bij mij zat onder de blaar nog een blaar waardoor ik nu een klein gaatje heb in mijn knie, er komt ook beslag in wat ik vrij heftig vind voor een wratje w bevriezen.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat de stikstof misschien te lang op mijn been is gehouden. Dan kan ik de dokter daar op attenderen.

Caira

Re: wie heeft wel is een wratje laten bevriezen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:30

10 seconden is het bij mij ook altijd gedaan, voor zover ik het me kan herinneren, gaatje klopt ook, dat vult zich vanzelf wel

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:33

Vaak genoeg :') ook al op mijn knie , is wel normaal dat er een blaar met vocht ontstaay. Was bij mij ook altijd

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 13:36

dat had ik inderdaad ook, is helemaal weggetrokken :)
al moet ik zeggen dat ze bij mij daarna weer terug kwamen, en toen heb ik het niet meer laten doen.
na een tijdje werden ze pltat, en zag het er een beetje droog uit. ik heb er toen 1 keer prongelijk langs gekrabt, en toen viel het eraf. ze zijn daarna ook niet meer teruggekomen. dus wat het was weet ik niet :+