Ok dit klinkt stom maar ik heb t wel eens vaker, al was t alweer een tijd geleden dus vandaag viel het me ineens weer op. Zojuist had ik jeuk in mijn kniegewricht, juist ja, ik kan er dus niet bij en t is heeel irritant. Gelukkig trekt het wel weg maar ik was benieuwd of meer van jullie het hebben?
Ik heb hetzelfde, maar dat in mijn elleboog en pols. De jeuk lijkt echt van binnen te zitten en krabben helpt niet. Uiteindelijk als ik er niet aan blijf denken, gaat het vanzelf weer weg.
heel raar maar zet de stofzuiger er eens op. Die trek dan zeg maar aan de spieren. Dat werkt echt. Zelfde als je gips heb en je kan er niet bij om te jeuken, zet de stofzuiger erop en weer af een paar keer. Dan trek je aan je vel en de jeuk verdwijnt
Heb dat ook vaak in m'n linkerpols (m'n zwakke pols, kan daar ook niet goed mee buigen of een zweep vastpakken bijv.), ik knijp dan ergens anders in m'n vel zodat m'n aandacht daar naar gaat en niet naar de jeuk, als ik ga jeuken dan krab ik namelijk m'n velletje daar open en dat gaat weer branden natuurlijk..
Waar het aan ligt weet ik niet, de HA zegt dat het komt omdat ik gewoon een zwakke pols heb en omdat het niet op te wekken is, is het volgens haar niks ernstigs
SayaJones
Geplaatst: 02-03-14 12:00
phormicola schreef:
Of jeuk diep in je oor! Ik doe m'n vinger dan in m'n oor en maak een soort van gootsteenontstopper bewegingen, dat werkt prima