Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jasmijn159 schreef:Wat goed dat je toch even hebt aangedrongen op een goed onderzoek
Een liesbreuk is niks om je zorgen over te maken, je bent er op tijd bij! Op deze leeftijd kan het nog vanzelf dichtgaan en anders is het een simpele ingreep waarbij ze de opening met een paar hechtinkjes dichtmaken.
Succes!

franka75 schreef:Ik weet dat het allemaal wel goed te verhelpen is hoor, het komt vaak voor. mn broertje had het ook toen hij geboren werd maar dan heftig en aan beide kanten
missanita84 schreef:ook mijn dochtertje is op jonge leeftijd geopereerd aan een liesbreuk , eerst 1 kant en een maand later viel me op dat ook de andere kant dikker was , en ja ook een breuk dus weer geopereerd, ze heeft er weinig last van gehad en mocht beide keren dezelfde dag weer mee naar huis.
dus laat de andere kant ook ffe checken voor de zekerheid anders moet ie ook 2 keer
kiki1976 schreef:Bij mijn zootje had ik het zelf ontdekt, en na overleg met de kinderarts waar bij de dag erna toch heem moest is hij gelijk door gestuurd naar de chirurg.
Het is dat hij gegeten had maar anders hadden ze hem die dag al naar de ok gestuurd, nu is dit de dag erna gedaan.
Bij hem zat deze ook nog niet knel maar bleek wel een wat groter gaatje te zijn.
D operatie zelf stelde niet heel veel voor en we moesten hem nadat hij weer goed wakker was echt proberen rustig te houden. Want wilde alweer op z'n bed gaan staan te springen.
PINK schreef:Ben zelf dan wel ouder (ouder dan 18) en ben in januari geopereerd aan een liesbreuk; dubbele liesbreuk. Laat je vooral goed informeren.![]()
Ze zijn heel kundig. Ik mocht dezelfde dag nog naar huis als er geen complicaties waren; waren er helaas wel maar dat lag aan mijn lichaam.
Als het goed is leggen ze er een matje in, maar van te voren gaan ze misschien wel een MRI maken (althans dat was bij mij zo).
Weet je inmiddels al iets meer? Succes!