Nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Ashii_

Nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 19:12

Pff ken je dat.. hele weekeind niks aan de hand. Lekker gefeest en al. Ook dagen daarna niks aan de hand en nergens laat van ( opna dat ik een trap naar onder val :') )
En vandaag sta ik op begon het met lichte soort van keelpijn, kon niet slikken of iets en ook geen eetlust.
En toe straks op het werk uit het niets hele rug doet pijn, schouders en nek doen pijn. Resultaat met hoofdpijn. Hele rechterbeen doet pijn ( was wel al langer ivm de val ) en duizelig en misselijk en alles.. Pff lig nu in de kreukels op de bank met een dekentje en de hondjes.
Nog meer bokkers die ziekjes worden?

Anoniem

Re: Nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:14

Ik ben er gelukkig net min of meer vanaf :)) Beterschap!

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:22

Omdat je pas bent gevallen: misschien toch een lichte hersenschudding?
Dat zou zomaar kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:28

Keelpijn heeft niet echt veel te maken met een lichte hersenschudding volgens mij :=

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:57

Dat had ik nou precies in mijn vakantie. Begon ook zo.
Toen mijn vakantie voorbij was, was ik weer beter :+

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 20:21

senna21 schreef:
Omdat je pas bent gevallen: misschien toch een lichte hersenschudding?
Dat zou zomaar kunnen.

Ben zondag gevallen maar had maandag en dinsdag nergens last van betreft hoofdpijn.

Bizzybijtje, dankje! Gelukkig ben jij er al vanaf.

AnnemiekVm, oh balen zeg zo een vakantie door brengen. Wil er graag voor de carnaval vanaf zijn haha

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:17

Ja, het heerst gigantisch volgens mij. Ben ook aan het sukkelen, maar gelukkig (nog?) niet zo erg als jij. Maar snotterig, duf hoofd, keelpijn etc. Alleen hoop dat het niet doorzet en gauw weer weggaat, want heb zaterdag een minigolf wedstrijd die ik wel erg graag wil spelen :j

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:21

Ben er gelukkig net vanaf, was al in jaren niet meer langer dan een dag ziek geweest.

Ben van zondag tot donderdag in Disney Land geweest, alles helemaal prima. En de vrijdag begon ik me ineens niet
lekker te voelen na het avondeten. Hoofdpijn, keelpijn, m'n lichaam deed zeer en uiteindelijk had ik 38,4 graden
koorts. Dit duurde denk ik tot... maandag en toen voelde ik me weer helemaal top!
Heerst denk ik ook wel een beetje ja.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:26

Mijn vriend begon er ook al over, keelpijn, hoofdpijn enz. En ik, ik ben nooit ziek, zeker al meer dan 10 jaar geleden voor het laatst. Vorig jaar wel heftige buikgriep gehad en verkouden, maar geen griep of iets.

Beterschap!

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:28

Het heerst echt gigantisch! Ik ben gelukkig al ietsjes aan het opknappen, maar vorige week was het hier ook slecht..

Beterschap!

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:33

Ik ben ook net aan de betere hand, maar inderdaad nog steeds giga-keelpijn. Had ook alles wat jullie benoemen. Heerst inderdaad behoorlijk geloof ik, al hoor ik het hier nog niet zo veel. Ben vroeg denk ik :D .

Beterschap iedereen die net begonnen is!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:34

Met mij gaat het ookal beter, zaterdag opeens heel veel keelpijn, hoofdpyn en mijn stem kwijt..
Beterschap iedereen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:35

Zo voelde ik me in het weekend en dacht dan ook echt goed ziek te worden. Maar het bleek een verkoudheid, voel me nog steeds iets slapjes maar niet genoeg om thuis te blijven. Als de verkoudheid nou echt doorzet ben ik gelukkig want dan voel ik me meteen een stuk beter. :j

Beterschap! Hopen dat je niet echt strontziek wordt. :n

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:37

Vrijdag Beginnende keelpijn, dus ik met vader naar apotheek om Strepsils, dus ik intotaal 2 strepsils gehad, en 4 asperintjes in 2 dagen, en was er gelukkig vanaf !

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 21:58

Allereerst beterschap ook aan de rest die net ziek worden! Het heerst echt flink lees ik.

Rienn *klopt af* ik ben ook echt al zeker 10 jaar als niet langer niet ziek geweest op een goede verkoudheid na.

Alwiene, ja ik ben niet snotterig gelukkig en ook nog geen hoest *klopt weer af*

Maar kan ik 2 dagen na een val pas last krijgen van rug schouders en nek? Had wel maandag en dinsdag plat gelegen met een zeer rechterbeen en knie ( is me slechte knie )

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 22:01

Ik ben ook ziek met dezelfde klachten. Heerst ontzettend.. Ik ben al vanaf vorige week woensdag aan het snotteren/keelpijn en vanaf zondag voel ik me echt ziek.. En nog steeds niet helemaal goed..

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 14:31

Poek schreef:
Ik ben ook ziek met dezelfde klachten. Heerst ontzettend.. Ik ben al vanaf vorige week woensdag aan het snotteren/keelpijn en vanaf zondag voel ik me echt ziek.. En nog steeds niet helemaal goed..

Auwieje beterschap!
Had gisteren ook bloedheet de hele tijd..
Maar vandaag toch als diehard bewapend met paracetamol gaan werken 8-)