Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik snap dat ze geen ziekte willen, alleen ik weet prima wat ik nog wel kan, en wil ook supergraag werken en als ik iets doe wat ik uit kan houden, ben ik ook nooit ziek maarja, vertel ze dat maar eens.
.
het groeihormoon zorgt voor regeneratie. geral schreef:Zij adviseerde peapure, dat is een lichaamseigen stof.
Zoals hierboven al aangegeven is, de alternatieve route in, want met pijnstilling alleen kom je er niet als het erg is (zoals ik het vroeger had is er te leven met ibuprfen, maar dat mag ik niet meer)
Ik heb peapure dus besteld en ga het proberen, ik laat wel horen hoe het werkt en of het werkt
moonfish13 schreef:Ik vind mensen over grenzen duwen niet bepaald een behandeling. Je moet de oorzaak aanpakken en daar bakt regulier niks van!
Princesj schreef:moonfish13 schreef:Ik vind mensen over grenzen duwen niet bepaald een behandeling. Je moet de oorzaak aanpakken en daar bakt regulier niks van!
Als ze iets niet doen in een goed revalidatietraject is het je over je grens duwen. Sterker, ik heb eerst veel al onder mijn grens moeten gaan, om uiteindelijk op te bouwen en in een comfortzone te komen.
Ik ben bij diverse "natuurgenezers" , Magnetiseurs, Reiki genezers etc geweest, die konden niks met mij aan.
Princesj schreef:Een regulier traject kan je hier zeker mee helpen. 4 jaar geleden zat ik namelijk in het zelfde schuitje, ik kon bijna niks meer. Ik ben toen in een zeer intensief revalidatietraject gegaan, waarbij ik 3 dagen per week in het revalidatiecentrum zat.
Natuurlijk blijf je klachten houden, maar ik werk fulltime en kan eigenlijk alles doen wat ik wil. Ermee leren leven is dus zeker een mogelijkheid, mits je ervoor open staat.
kimberly1995 schreef:Bij jouw revalidatietraject misschien niet, maar wil niet zeggen dat dat nergens anders gebeurt.![]()
Balen dat ze met jou niks aankonden, vraag me alleen af waar dat aan gelegen heeft.
moonfish13 schreef:Sja ik heb zat gerevalideert toen ik die fibro had, maar het hielp geen zak.![]()
Ik ben van mening dat je de oorzaak weg moet nemen, ik heb nu bijvoorbeeld helaas door een misstap qua supplementen pijn, en zit nu in een voetenbad met magnesium en baking soda.
Net een detox programma gedaan met bioresonantie en druppels en tabletjes chlorella en spirulina genomen om te detoxen. Zit er al weer heel stuk beter bij kan ik je zeggen.
Dus die revalidatiecentra: wat mij betreft slaan ze compleet de plank mis, als ze nou eens erbij gaan pakken dat ontgiften en baden met magnesium/baking soda belangrijk zijn wil ik mijn mening veranderen.
Je hebt nog steeds pijn zeg je, dan hebben ze dus iets niet goed gedaan, want ik heb het grootste deel van de tijd helemaal geen pijn meer.