Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liselot schreef:Dus je vindt het wel vervelend genoeg om er een topic over te openen, maar niet om naar de dokter te gaan? Je bent 14, je moet nog veel langer met je lijf doen he
alleen of er meer mensen zijn met het zelfde probleem. Mijn moeder en oma hebben precies het zelfde dus ik weet dat de dokter mij alleen kan helpen
was alleen een vraag of meer mensen dit probleem hebben IvankBacardi schreef:ijzer is een stofje in je bloed, ik weet het niet precies hoor maar het komt er op neer dat je dan sneller moe bent en als je dan teveel doet gaat je lichaam waarschuwen met licht in je hoofd worden en flauw vallen.
. IvankBacardi schreef:ijzer is een stofje in je bloed, ik weet het niet precies hoor maar het komt er op neer dat je dan sneller moe bent en als je dan teveel doet gaat je lichaam waarschuwen met licht in je hoofd worden en flauw vallen.
zoals je omschrijft kan ik me zelf er in vinden maar van internet is dat anders kan zijn dat het bij mij toch iets heel anders is als het deze week nog x gebeurt gaan we langs de huis arts Ess_Ramona schreef:IvankBacardi schreef:ijzer is een stofje in je bloed, ik weet het niet precies hoor maar het komt er op neer dat je dan sneller moe bent en als je dan teveel doet gaat je lichaam waarschuwen met licht in je hoofd worden en flauw vallen.
Klopt, en mensen met bloedarmoede hebben vaak ook ijzer te kort.
Ik heb het ook hoor, ik prik geregeld bij paps een keer, maar is altijd nog wel goed.