Hoe zijn jullie omgegaan met een whiplash, en wat verlichte voor jullie de pijn?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spreek uit ervaring!
Daar ben ik al geen liefhebber van, maar toen had ik nog veel minder zin in getrek aan m'n nek. Knap dat je het nog geprobeerd hebt
Het is weer zo ver, het niet kunnen slapen vd pijn.
Ik werd er gewoon beroerd van. Ik heb van vriend een nekkussen meegekregen, en moet bekennen dat als ik weer op reis ben, of simpelweg naar de tv kijk of op de laptop zit (zoals nu) ik hem wel drag, geeft net iets meer steun.

Axivoca123 schreef:Ik heb hier geen ervaring mee, maar heb wel van 'het profilax-methode' gehoord waarbij ze je nekwervel recht zetten en daardoor zal je geen last hebben van bepaalde dingen icl. hoofdpijn ect.
misschien kan je deze behandeling ondergaan?![]()
http://www.gezond24.nl/tv-uitzending/g2 ... ax-methode
Ik had dan tussendoor ook lymfedrainage bij de fysio, een soort massage waardoor afvalstoffen meer worden afgevoerd.
Bedankt:) casperrr schreef:Good god, dat gaat nog leuk worden als ik terug aan het werk ga. Mijn werkweken bestaan uit 60-70 uur per week, met als combinatie continue druk en stress. Misschien dat alles er nu een soort van uitkom nu ik zo lang niks doe (zit op nieuw groot visum te wachten), ik ben gewend om als een machine door te gaan. Heb me zo beroerd gevoelt de eerste paar weken, en nu moet ik zeggen dat ik mij goed realiseer dat die nekklachten blijvend zijn en ik ermee moet leren leven. Fijn om de reacties te kunnen lezen, geeft een goed beeld van hoe ik me vaak voelBedankt:)