Sinds een weekje heb ik nu lezen. 1e keer bij de winkel geholpen en geoefend met in en uitzetten, ging met moeite, maar wel prima.
Zondag t/m dinsdag geen probleem! Het was natuurlijk lastig dat in en uitzetten, maar het ging wel prima.
Dinsdagavond ging het uitdoen opeens erg lastig, lang zitten frummelen. En woensdagochtend kreeg ik ze met geen mogelijkheid meer in!
Evenals woensdagmiddag, donderdag etc. tot nu.
Ik baal gigantisch want vond die dingen heerlijk! Geen irritante bril op mn hoofd!
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Zit het tussen mijn oren dat het niet wil? Ik geloof niet dat ik iets fout doe namelijk...
) En dan 'staar' ik in de spiegel en hou ik vaak nog een beetje mijn oog open, de onderkant trek ik altijd een beetje naar beneden en de bovenkant hou ik vaak ook een beetje omhoog door mijn vinger onder de wimpers te houden (heb je ook niet dat gedoe met een wimper haartje die bijv in je oog komt) en dan zet ik hem er gewoon zo in
. Niet te veel bij nadenken inderdaad. Nou moet ik wel zeggen dat ik ze inmiddels alweer een jaar of 4/5 heb en dat dat in het begin ook niet zo soepel ging hoor. Met veel oefenen kom je er wel