Griep virus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Griep virus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 20:30

Hallo Bokkers,

Zijn er ook Bok moeders bij met kinderen die de griep virus hebben? Mijn jongste zoontje van 1 jaar heeft sinds gisteren de griep virus. Hij kreeg in de avond/nacht hoge koorts 40.10 graden gaf hem dan een zetpil. Begin van deze avond kreeg hij weer flinke koorts ( 39.69 graden) opnieuw een zetpil. Ik hoop dat hij vannacht door kan slapen! Gelukkig spuugt hij niet veel ( alleen bij het avond eten) en hij heeft nog geen diarree.

De vraag aan de Bok moeders is hoe doen jullie als je kind ziek is?

Patriciavt

Re: Griep virus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 23:20

Jups.. Hier een meisje wat met een zetpil nog 39.9 koorts had.. Was combinatie virus/tandje, arm schaapie (6 maand) Nu zijn we bijna 2 weken verder en koorts is gelukkig lang en breed weg maar kind zit van der grote teen tot aan haar kruin vol snot..

Bij hoge koorts geef ik een zetpil, snot in principe gewoon zoutoplossing/ui/matrasje wat hoger maar dat hielp deze keer amper, dus neusdruppels gekregen van de HA. Nu week verder en nog steeds mega snot, dus begonnen met kuurtje Nisykind van VSM, daarnaast Luuf nu ze 6 maanden is (onder voetjes en sokjes aan)
En ze wil graaaaaag bij mama zijn.. Slapend op mijn arm ligt haar hoofd ook wat hoger waardoor ze minder last heeft van al dat snot..

Het is echt heel naar als je kindje ziek is -O-

Hoo voor je dat je zoontje snel opknapt en dat jullie beetje slapen!

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 07:57

Mijn zoontje werd rond half 4 vanmorgen vroeg wakker huilend van de oor pijn. Dat is er nu ook bijgekomen. Ook was zijn zetpil uitgewerkt, die heeft hij weer opnieuw gekregen. En hij had dorst en dronk nog een flesje leeg.

Ik hoop dat zijn koorts en zijn verkoudheid snel over zijn . Mijn zoontje wil ook alle naar bij me slapen.

Hoop dat je dochter snel op knapt.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:03

Hier lijkt alles op zn beloop nu, al 2 vrij goede nachten gehad gelukkig :)

Hoop dat jouw zoontje ook snel opknapt.. Oorpijn is verschrikkelijk :(:) Beterschap!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 22:06

succes nooit leuk als je kindje zo ziek is.

de virus kan lang aanhouden heb hem zelf ook en ga inmiddels bijna me 5de week in |(

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 22:14

Gelukkig heeft hij afgelopen nacht geen koorts gehad, maar bij 2 nachten. Hij wordt weer beter , is nog wel wat moe. en vrolijk dat hij weer is.