Nog steeds last van rechter elleboog

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Nog steeds last van rechter elleboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 22:28

Ongeveer een jaar viel ik van een pony af tijdens springen. Ik viel op mijn elleboog en mocht dus ook mijn lichaamsgewicht opvangen met mijn elleboog. Ben toen gewoon verder gereden omdat ik bijna niets voelde, na de les begon mijn arm meer pijn te doen. Volgens mijn vader was er niks gebroken of gescheurd omdat ik mijn elleboog nog kon bewegen. De ochtend na die val dee mijn elleboog zo veel pijn bij bewegen dat ik mijn elleboog amper kon bewegen dat hield zo'n 5 à 6 dagen aan pijn werd wel minder.
Maar nu een jaar laterdoet mijn elleboog nog steeds pijn als ik die te lang gestrekt hou ofte lan gebogen hou.
Zou er toen toch een spier gescheurd kunnen zijn of zou er toen toch een klijn scheurtje ontstaan zijn?
Ik viel uit gallop toen de pony iets van 90 graden draaiden

LiannePuthzy

Re: Nog steeds last van rechter elleboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 22:40

Niemand?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:45

Lekker bezig, binnen 12 minuten al reageren met "niemand?" :+

Ik heb in elk geval geen idee wat er aan de hand zou kunnen zijn. Voor dit soort zaken heb je de HA, hij/zij kan bepalen of je eventueel doorgestuurd moet worden voor verder onderzoek.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:46

Ik kan 1 fabel de wereld uit helpen.
Het betekend absoluut niet dat iets niet gebroken kan zijn als je het nog kan bewegen.

Mijn zoon kon zijn elleboog "gewoon" bewegen, na een val, maar had wel een gecompliceerde elleboogbreuk.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:48

Ik vraag mij soms af wat voor doel mensen met zo'n topic hebben.

Wat verwacht je TS? Dat iemand hier nu met het antwoord op je vraag komt? Dat iemand vanachter de computer kan zeggen dat jij destijds een spierscheuring hebt opgelopen dat nooit goed geheeld is?
Ga naar je huisarts. Dat is de enige persoon die iets voor jou kan betekenen op dit moment.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 22:54

Tuurlijk kam je dat noet zeggen van acher de pc
Maar zou het KUNNEN zijn dat ik destijds iets heb gescheurd/gebroken omdat ik er nu nog last van heb en mesen ook niet volledig kan strekken

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:56

Alles kan...
Ga naar je huisarts.